Gå til innhold

Avstand mellom venninner og kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da mener jeg at man introduserer kjæresten til alle vennene man har.

har hørt så mye dårlig når det kommer til dette. At venninnen og typen feks begynner og bli for nær og chatter osv og skal adde de i sosiale medier.

jeg og typen har en felles liten gruppe vi henger med, veldig koselige folk😊 jeg har introdusert han får noen av mine kompiser og han også men synes litt stress og introdusere alle andre jeg ikke henger med ofte eller invitere dem på fest hos typen. Han har ikke møtt mine 2 andre venninner som jeg henger noen ganger med alene. Jeg føler ikke alltid for og introdusere alt og alle hele tiden. 

han spør meg om noen ganger hva med og invitere disse venninene og venninna mi har også gitt hint om å finne på noe med meg, min type og meg og hennes felles kompis. Litt gira på å ha alle mine venner på samme plass vær gang der blir fest eller noe, ønsker og ha noen for meg selv så jeg kan snakke med dem om ting osv.. 

hva er deres erfaringer?

Anonymkode: 2bcfc...467

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst må du aldeles ikke frykte for "venninna og typen kommer for nære", for hvis de faktisk gjør det, så er han bare å droppe med en gang. 

Skal du holde han i skjul i alle år i frykt for at det kan bli noe nærhet? 

Slike situasjoner og hendelser er faktisk ganske bra, for da får du se om han er til å stole på. Jeg var en typisk person som alltid var redd for at typen min skulle få øye på en "penere" jente, "smartere" jente uansett hvor vi dro. Det kunne være på shopping, fest, middag - you name it. Helt til jeg lærte å ha makten i mine egne hender. Med det mener jeg at jeg fullt og klart overbeviste meg selv om at jeg er verdt prisen, og at han er heldig som har meg (samtidig som at jeg er heldig som har han). 

Jeg har nå holdt på med gutter og aldri hatt en eneste celle i kroppen min som har vært av frykt for at han skal vende seg mot noen andre bare fordi de er penere eller smartere. Jeg klarer å dra med gutter jeg prater med på store fester og andre sosiale sammenkomster hvor jeg slapper totalt av. Har null trang for å "holde øye" med han, kunne ikke brydd meg mindre om han har en samtale med en kjempe fin jente. Nettopp fordi jeg vet at jeg er verdt mye mer enn en gutt som kan ditche meg for noen andre. Jeg vet mine verdier og min selvrespekt. 

Man får jo på den måten "testet" forholdet og sett om det er verdt det eller ikke. Husk: alle kjærestepar kommer alltid til å møte på noen som er kjekkere, penere, finere, smartere, søtere enn deres partner. Alltid. Det handler til slutt om lojalitet. Merker du at det er noe mer enn bare en helt uskyldig samtale mellom din partner og noen andre, så har du fått svaret ditt: vedkommende er dessverre ikke til å stole på.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...