Gå til innhold

Bikkja med på fotografering!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Moren min har invitert hele familien til familiebilder, og jeg har fått streng beskjed om å ta med bikkja! :ler: Jeg sa at jeg syntes det var litt søkt å ha med bikkja på bildet, men da sa mamma: Han er en del av familien, så det er klart han skal være med!

Jeg ler meg ihjel jeg. Trodde det var jeg som var den hysteriske hundeeieren, men her er det tydelig at muttern er verre! :ler:

Noen andre som har tatt med bikkja på bilder (hos fotograf)?

Endret av Imax
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hund, men de fleste hestejenter jeg vet om, har konfirmasjonsbilde med seg og yndlingshesten (egen hest eller rideskoleyndlingshesten). :)

Skrevet

Har ikke gjort det så langt - men fikk samme beskjed av en venninne da jeg fortalte at vi skulle til fotograf i forb. med julekort-bildene. Og ideen er jo ikke så dum - selv om jeg ser for meg endel kaos i samme forbindelse :ler:!

Skrevet

Men hva er det som er saa rart med aa ha med hunden? :sjenert:

Skrevet

Hva? Fordi om en syns bikkja bør være med på familiefoto så er man hysterisk? Klart bikkja må være med!!

Skrevet

Hmmm,

det var en go ide :klappe:

Jeg vil gjerne ha bilde av meg og vofse jeg.

Og ja - han er en del av familien!

(egentlig er han min nærmeste pårørende også.... :ler: )

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Har ikke hund selv (ennå), men hadde nok tatt bikkja med på fotograferingen hvis hele familien skulle være med.

Skrevet
Har ikke hund selv (ennå), men hadde nok tatt bikkja med på fotograferingen hvis hele familien skulle være med.

Jeg også, men altså, kan jo se det for meg.... Ei halvgammal sur tispe, ei forvirra pubertetsjente og to halvgale guttevalper... :grine2:

Men, jeg tror det kunne blitt riktig så fine bilder!

Vi er jo en fin liten familie ;)

Og trådstarter, tenk så heldi du er som har en mams som er så glad i hunden din!!

Skrevet

Jeg synes det høres bare koselig ut.

Skrevet
Katter, da? Kan de være med?

:Nikke:

Vi spøkte litt med at vi skulle sende ut julekort med bilde av pusen vår et år, som en motvekt til alle julekort med barnebilder på som vi får hvert år.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Vi spøkte litt med at vi skulle sende ut julekort med bilde av pusen vår et år, som en motvekt til alle julekort med barnebilder på som vi får hvert år.

Eksen min gjorde faktisk det et år :)

Skrevet
:Nikke:

Mine foreldre sendte alltid bilde av pusene som julekort de! Tror de ga opp å skulle samle oss barna sammen på et bilde, og få oss til å smile samtidig. Kjenner flere andre som har sendt julekort med bilde av katten, synes ikke dette er så rart...Katten er jo tross alt et familiemedlem (har iallefall alltid vært det hos oss), dessuten meget vakker. Jeg kan nemlig styre meg for disse julekortene av siklende unger som man blir pådytta hvert år. Og det forventes jo at man i tillegg skal henge opp julekortene et godt synlig sted... :forvirret:

Skrevet (endret)

I fjor fikk vi julekort, bildet var tatt hos fotograf:

3 hunder og en baby.

Endret av Arara
Gjest Varg-Menja
Skrevet (endret)

Jeg synes det er helt greit å ta med hunden. Kattene ville jeg droppet, siden de er så selvstendige hadde vi neppe fått samlet alle på ett bilde uansett... Men jeg kunne godt sendt ut julekort med dyrebilder jeg hadde tatt her hjemme. Og det er ihvertfall ingen grunn til at julekort med bilder bare skal være forbeholdt de som har barn de kan ta bilder av. Besteforeldrene min sendte en gang ut ett kort med ett litt morsomt bilde av dem selv, og det var også en suksess.

Endret av Varg-Menja
Skrevet

Er jo ikke noe galt i det. Sånn umiddelbart tenkte jeg at "oj, dette ble jo litt Cowboy-Laila", men kjæledyr er jo viktige for oss mennesker.

Skrevet

Hadde jeg hatt vofse hadde jeg helt klart tatt den med på fotograferingen. Hunden er jo en del av familien, og jeg ville elsket den like mye som et barn. Jeg har sett utrolig mange fine familiebilder hvor hunden/katten har vært med, og anbefaler de som har hund eller katt å inkludere de. (Om de ikke er engstelige av seg når de er i en ukjent setting.)

Jeg kunne ikke tatt med vår katt, for han hadde blitt vettaskremt bare på bilturen til fotografen. :tristbla:

Skrevet
... jeg ville elsket den like mye som et barn...

Joda, jeg har både hund og katt og er glad i begge to. Men like glad i som jeg er i ungen min? Nei, jeg hadde ofret både hund og katt for barnet mitt, uten å blunke!

(Jeg ville allikevel ikke hatt dem med til fotografen - dyr er, i mine øyne, dyr og ikke fullverdige familiemedlemmer.)

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

(Jeg ville allikevel ikke hatt dem med til fotografen - dyr er, i mine øyne, dyr og ikke fullverdige familiemedlemmer.)

mine hunder er fullverdige medlemmer av familien, selv om jeg fint klarer å skille mellom dyr og mennesker, jeg behandler heller ikke hundene mine som barn, men som dyr.

men jeg ville uten tvil hatt med hundene på fotografering :) Hundene skal være med på brudebildene til neste år de :) (og så skal de være ringbærere begge to :sjarmor: )

Skrevet

:)

Smeltet av siste innlegg fra Iza'bella jeg da...

Dersom jeg noen gang skal gifte meg så vil jeg også ha med vofsen min.

Orginalt og utrolig søtt...

(måtte bare innom for å si det..... )

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...