AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1 Skrevet 20. april 2022 Noen som har vært på denne festivalen? Er den noe bra? Passer den for personer som reiser alene, eller passer den best til familier? Anonymkode: 1843f...cc7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #2 Skrevet 20. april 2022 Jeg har vært der. Jeg synes det er den beste middelalderfestivalen av de jeg har vært på i Norge. Har også vært på Oslo og Tønsberg, samt en del vikingfestivaler. Hamar har veldig god middelalderstemning og jeg synes det er der det er best boder ol. I tillegg er det musikk og show store deler av dagen. Den passer egentlig for både enslige og familier siden den har et variert program med noe for alle. Anonymkode: 48c90...eca
Bålkaffe Skrevet 20. april 2022 #3 Skrevet 20. april 2022 Middelalderfestivalen på Hamar er en av Norges beste, uten tvil. Både for enslige og familier, det er opplegg for alle som vil noe. Bodene er mange og forskjellige og man finner så utrolig mye fint. Mye kurs i forskjellige greier som man kan delta i. Ridderturnering med hester, "slag" mellom soldater, vikingbåter og bueskyting. Ildshowet de har hatt har også vært helt magisk. Samt konsertene. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #4 Skrevet 20. april 2022 Hva med den i Tønsberg er den bra? Anonymkode: c55e3...1b8
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #5 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med den i Tønsberg er den bra? Anonymkode: c55e3...1b8 Jeg har vært der også. Personlig synes jeg det blir for mye viking og for lite middelalder. I tillegg synes jeg bodene er ganske dårlige, det er mye av det samme juggelet du får på forskjellige boder i europeiske storbyer. Anonymkode: 48c90...eca
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #6 Skrevet 22. april 2022 On 4/20/2022 at 7:38 PM, AnonymBruker said: Hva med den i Tønsberg er den bra? Anonymkode: c55e3...1b8 Jeg jobbet som frivillig på denne et par år. Kjempegøy! Anonymkode: 3fca3...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå