Gå til innhold

Intimbarbering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Intimbarbering for menn.

Noen menn som kan gi tips om maskin eller høvel er best ? Barberskum eller olje ? 

Anonymkode: 5d177...dee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har har shavet alt nesten helt til brunøye siden jeg var 16. Akkurat nå rocker jeg landings stripe.

Anbefaler hvilken som helst høvel, men aldri barber deg tørr. Selv gjør jeg alltid dette i dusjen. Såper området godt inn med såpe. Ofte head and shoulders også er det bare å begynne. 

Selv shaver jeg alltid mot hårene. På den måten slipper jeg små stubber. Men er du ny på området kan dette skape mye sår og øm hud. Husk å shave kølla og ballene ikke bare rundt.  Jeg gjør dette ca 1-2 ganger i uka. Kommer litt an på når jeg tror jeg skal ha flaks

Anonymkode: 5a099...edb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har helt klart best erfaring med maskin.

Anonymkode: 1c3eb...62d

Skrevet

hvorfor ikke vokse med varm voks. Det holder lenger. Får kjøpt det på vita. prøv veet. den drar opp hår sekken

Gjest Porstar
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Intimbarbering for menn.

Noen menn som kan gi tips om maskin eller høvel er best ? Barberskum eller olje ? 

Anonymkode: 5d177...dee

Jeg bruker en god høvel og barberskum. Høvler med vibrasjon og blad som er nytt er å foretrekke.
Viktig å ta det en par ganger i mnd. Pass på å smøre deg med fuktighetskrem etter barbering,.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg dame, men jeg bruker elektrisk for jeg har sensitiv hud. Huden min takler ikke høvel uansett hva jeg gjør. Mannen kan bruke høvel helt fint. Så om huden din tåler det så er skum og høvel et lettvint alternativ. Jeg har to elektriske shavers, en ladyshaver som har begynt å fuske, så nå har jeg kjøpt en oneblade for menn. Den er mindre og lettere å komme til i krinkler og kroker, men samtidig så tar det jo litt mer tid å ta leggene for eksempel, men det er nå så. Blir ikke fult så tett som med høvel men alternativet er å se ut som en nyplukka gribb:P Voks er litt bedre men ikke mye.

Anonymkode: 7bb19...c7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...