Gjest Innsikten Skrevet 20. april 2022 #1 Skrevet 20. april 2022 (endret) . Endret 20. april 2022 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #3 Skrevet 20. april 2022 Er ikke bestemor selv, men tenker du bør være tydelig på at du ikke er barnevakt og bank, men bestemor på dine premisser👍🏻 Anonymkode: c0f51...86c
Sofakona Skrevet 20. april 2022 #4 Skrevet 20. april 2022 Nop... mamma er enke og elsker barnebarna sine..men vil aldri kreve noe av mamma. Hun har sitt liv og sine penger...jeg vet også at mamma ikke har beste økonomisk. Jeg ville aldri kreve en barnevogn til 12000. Vi fikk en 1000 til en brukt vogn til vår første..vi var kjempe fornøyd. Sønnen din er en dritt sekk og bra du setter mer foten.
AprilLudgate Skrevet 20. april 2022 #5 Skrevet 20. april 2022 (endret) Er dette ikke tøys? Har aldri hørt om noe tilsvarende. Vi fikk pengegave tiltenkt vogn av min mor og hennes mann + svigermor. Tilsammen kjøpte vi vogn til 10.000 - men vi forventet absolutt ikke så generøs gave. Og vi fikk også endel klær i ull osv i gave - men ba aldri om noe. Kunne ikke falt oss inn å sende meldinger om ting vi vil ha 😅👀 At de spør høflig om barnevakt mener jeg må være innafor. Men som du sier må man ha beskjed, og det er ikke normal forventning med 2 døgn…..du kjenner jo knapt babyen og visa versa? 🤷♀️ Endret 20. april 2022 av Fløff
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #6 Skrevet 20. april 2022 Huff! Skjønner at du reagerer. Har et barn på 2 år selv som var første barnebarn for mamma og for svigerforeldrene mine. Kunne aldri falt meg inn å oppføre meg som du beskriver her. Rett og slett superfrekt. I de 2 årene jeg har hatt barn har vi aldri spurt dem om å kjøpe noe (de har selv tilbudt oss og har satt veldig stor pris på det selvfølgelig, men IKKE noe vi forventer) Anonymkode: e20f4...e66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå