Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis stor mage da?

tenker.. OM det skulle skje..

Så lurer jeg på om jeg vil komme opp i drømmekjolen (har ikke kjøpt enda)..

Sånn generellt sett altså ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ganske stor mage med nr 2, da jeg var 3-4 måneder på vei. Med første syntes det ikke før jeg var 5 måneder på vei.

Du kan jo forhøre deg om det er mulig å sy den ut, om den skulle bli for trang.

Skrevet
Jeg hadde ganske stor mage med nr 2, da jeg var 3-4 måneder på vei. Med første syntes det ikke før jeg var 5 måneder på vei.

Du kan jo forhøre deg om det er mulig å sy den ut, om den skulle bli for trang.

ja, tenkte det.. eller evt ha den litt større, og få sydd den inn hvis magen ikke blir så stor..

Skrevet

Så tidlig har jeg aldri hatt antydning til mage i noen av mine sv.skap.

Men det er jo vanskelig å si hvordan det blir for deg da. ;)

Skrevet

Og dersom magen viser seg å bli stor tidlig KAN det være fordi den er full av luft. I så fall tar du Minifom, magen forsvinner og du passer inn i kjolen... ;)

Skrevet

har kroppens størrelse for svangerskapet noe å si da?

En stor person vanligvis litt stor mage vil vel senre få mage enn en person med flatt mage..

eller er jeg helt på jordet her nå?

Skrevet
har kroppens størrelse for svangerskapet noe å si da?

En stor person vanligvis litt stor mage vil vel senre få mage enn en person med flatt mage..

eller er jeg helt på jordet her nå?

Stemmer ikke for min del i hvertfall. Er slank/tynn og har helt paddeflat mage når jeg ikke er gravid, men får mage seint og ikke særlig stor mage i det hele tatt. Derimot er jeg ganske høy, noe som er sagt å ha innvirkning siden babyen har mye mer plass i høyden inne i magen som den kan vokse på før den trenger begynne presse magen utover.

Skrevet

Jeg holdt på å tabbe meg ut ang. det med stor mage her om dagen...En kollega som jeg ikke ser så ofte (men som jeg visste var gravid) dukket plutselig opp, og hun så skikkelig sprekkeferdig ut, jeg ville anslå at hun var i 8.måned. Da jeg spurte om når hun hadde termin, viste det seg at hun var knappe 5 måneder på vei.

Gjest gjest 0
Skrevet

mine venninner har først fått mage etter 4-5 mnd i første svangerskap, men tidligere i andre....

I 3 mnd er den nok ikke blitt særlig stor tipper jeg. Det er jo bare 12 uker.

Gjest Ms Lilja i.i.
Skrevet

Aldri si aldri... Er 4 mnd på vei nå, med ordentlig gravidmage. Den poppet plutselig ut, før jeg var 3 mnd på vei. Jeg har ellers en normal kropp, og har ikke lagt på meg noe særlig. Magen kom før kiloene, og merket at jeg gikk litt inn andre steder på kroppen i førsten. Dette er mitt første svangerskap. Min tante har vært lik i sine svangerskap. Magen kom tidlig for så å stagnere en stund..

Jeg klarte ikke å skjule graviditeten særlig lenge, men det var heller ikke noe poeng for meg-heldigvis. Nyheten sprakk på jobben nesten med en gang :ler:

Stolt, jeg? ;) En liten mage er jo bare vakkert da, men ta høyde for at du kanskje trenger litt ekstra plass i kjolen.

Lykke til med bryllup og baby prosjektet :)

Skrevet
Aldri si aldri... Er 4 mnd på vei nå, med ordentlig gravidmage. Den poppet plutselig ut, før jeg var 3 mnd på vei. Jeg har ellers en normal kropp, og har ikke lagt på meg noe særlig. Magen kom før kiloene, og merket at jeg gikk litt inn andre steder på kroppen i førsten. Dette er mitt første svangerskap. Min tante har vært lik i sine svangerskap. Magen kom tidlig for så å stagnere en stund..

Jeg klarte ikke å skjule graviditeten særlig lenge, men det var heller ikke noe poeng for meg-heldigvis. Nyheten sprakk på jobben nesten med en gang :ler:

Stolt, jeg? ;) En liten mage er jo bare vakkert da, men ta høyde for at du kanskje trenger litt ekstra plass i kjolen.

Lykke til med bryllup og baby prosjektet :)

Ja.. ;) Har tenkt å se på kjole neste uke.. så.. jeg tenkte bare, hvis jeg skal kjøpe kjole da, må jeg tenke litt på at jeg kanskje har en bulende mage på dagen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...