Gå til innhold

Snart 30, fortsatt singel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stresser, har ikke møtt noen siden i fjor😰 Har ingen venner som er singel lenger heller, så det er jeg helt alene om

Anonymkode: bec6c...ff1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Stresser, har ikke møtt noen siden i fjor😰 Har ingen venner som er singel lenger heller, så det er jeg helt alene om

Anonymkode: bec6c...ff1

Da blir det en pepperbøsse i gave til deg. 

Anonymkode: 5ea5a...e22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene om å være det.

Jeg blir 31 i år, enda singel, og jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å finne noen. Jeg har blitt for god til å være alene, ikke minst trives jeg alene.

Men når jeg ser andre kjøpe hus, gifte seg, får barn, ja jeg blir noe sjalu. Men på den andre siden har jeg brukt 6-7 timer hver dag i påsken på gaming, noe som ikke er mulig om man har andre som man må ta hensyn til. 

Anonymkode: 0468e...700

AnonymBruker
Skrevet

Snart 40 og singel, du er jo ung ennå 😄

Anonymkode: 069b9...d95

Skrevet

Det er ikke verdens ende å være singel, man kan leve et fint og lykkelig liv som singel.

Og bare fordi du er singel nå, betyr ikke at du vil være singel for resten av livet.

AnonymBruker
Skrevet

Av hele vennegjengen min på 13 stykker så er det bare to som ikke er single. Vi fyller 30 i år.

Anonymkode: 61e86...e52

AnonymBruker
Skrevet

Heller single enn sammen med feil person.

Anonymkode: 5b734...182

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 39 når jeg møtte min samboer. Jeg har sett venninner gifte seg og få både ett og to barn mens jeg strevde med å finne kjærligheten. Men jeg var hatt store problemer med å knytte meg til noen pga mangel på kjærlighet og oppdragelse i oppveksten. Det har skremt vekk et par potensielle kandidater. Men nå har jeg det bra og har vært sammen med min kjære i to år. Så det er håp for alle! 

Anonymkode: 5d2e2...de8

AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn det vil bli for flere og flere. Bare godta. Over 30. Singel.

Anonymkode: 2d434...4f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...