AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1 Skrevet 20. april 2022 Var på en fest og etter veldig mye alkohol så skjedde det som ikke skulle skje. Jeg hadde sex med en mann som er i et forhold🙈 Har sykt dårlig samvittighet og angrer men lite jeg får gjort med det nå. Hva tenker dere; er jeg verdens verste menneske?? Anonymkode: 2051b...3ae
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #2 Skrevet 20. april 2022 Tenker at det er ikke noe du trenger å ha dårlig samvittighet for, det er kun han som har gjort noe galt. Anonymkode: 0e824...66a 3 2
Equinox Skrevet 20. april 2022 #3 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker at det er ikke noe du trenger å ha dårlig samvittighet for, det er kun han som har gjort noe galt. Anonymkode: 0e824...66a Det kommer vel annpå om hun vet om vedkommende er i et forhold eller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #4 Skrevet 20. april 2022 Equinox skrev (7 minutter siden): Det kommer vel annpå om hun vet om vedkommende er i et forhold eller ikke. Egentlig ikke. Det er fremdeles bare han som har gjort noe galt. Selvsagt kan en si det ikke er moralsk rett men fremdeles ikke hun sitt problem. Bare feil å legge skylda på den eksterne parten, men fort å gjøre det om når en er såret (det har jeg selv også gjort første gangen eksen var utro). Anonymkode: 0e824...66a 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #5 Skrevet 20. april 2022 All grunn til å ha dårlig samvittighet. Så lenge du vet at han er i et forhold i det handlingen utføres, er du uten tvil medskyldig. Er det så vanskelig å knipe igjen beina? Hadde selv en kollega hvor det var uskyldig flørt i hverdagen i et års tid. Tilslutt kulminerte det i et julebord hvor jeg pent måtte sette ned foten og minne han på at han var gift. Jeg hadde lyst for mannen var sexy, men nei, jeg ville ikke være den personen. Hadde ikke jeg sagt nei, ville det blitt sex den kvelden. Anonymkode: 07a2c...cc5 3 1
Equinox Skrevet 20. april 2022 #6 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Egentlig ikke. Det er fremdeles bare han som har gjort noe galt. Selvsagt kan en si det ikke er moralsk rett men fremdeles ikke hun sitt problem. Bare feil å legge skylda på den eksterne parten, men fort å gjøre det om når en er såret (det har jeg selv også gjort første gangen eksen var utro). Anonymkode: 0e824...66a Les andre avsnitt i posten under din og som er over denne. Man må være to (minst) for å være utro og dersom man sier nei til noen man vet er i forhold så bidrar men kanskje til at vedkommende IKKE er utro med noen andre. Dvs det er ikke alle som går til sengs med hvem som helst slikt det også er utenfor forhold. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #7 Skrevet 20. april 2022 Om du visste at han var i et forhold så ja, da var du ei drittkjerring. Og du burde skamme deg. Han burde skamme seg mer, men likevel. Lavmål. Anonymkode: 49abd...249 2 1
Svidd Skrevet 20. april 2022 #8 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva tenker dere; er jeg verdens verste menneske?? Nei, han er nok verre. 1 1
Flintis Skrevet 20. april 2022 #9 Skrevet 20. april 2022 Altså det kan være så mange typer forhold folk har så å legge på seg noe skyld er meningsløst. Det skal selvfølgelig to til å ha sex og jeg regner med at begge var samtykkekompetente tross alkoholintaket denne kvelden?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #10 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4/20/2022 den 17.39): Var på en fest og etter veldig mye alkohol så skjedde det som ikke skulle skje. Jeg hadde sex med en mann som er i et forhold🙈 Har sykt dårlig samvittighet og angrer men lite jeg får gjort med det nå. Hva tenker dere; er jeg verdens verste menneske?? Anonymkode: 2051b...3ae Om du visste at han var i et forhold har du like mye skyld. Så ja, dårlig samvittighet fortjener du å ha inn i evigheten. Håper du har lært. Brutalt ærlig svar, men sånn ser jeg på den saken. Anonymkode: 3153d...eec
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #11 Skrevet 28. april 2022 Single kvinner har ikke ansvaret for hvem opptatte menn dypper kuken sin i. Anonymkode: fc2f1...f61 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #12 Skrevet 28. april 2022 Som du tydeligvis forstår, er det selvfølgelig galt å (bevisst) medvirke til utroskap. Det er imidlertid sterkt formildende at det var et enkeltstående feiltrinn i fylla, og at du angrer på det du har gjort. Sånn sett, er du milevis unna personer som driver med dette systematisk og over tid, og ikke engang erkjenner at det de gjør, er galt. Anonymkode: d9934...559 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #13 Skrevet 28. april 2022 Alle kan gjøre en feil, det som er viktig er om du skjønner det etterpå. Det er mange damer som gjør dette hele tiden uten å ha det minste dårlig samvittighet, uten å ha noen følelser for disse mennene, som godter seg over det og ler av konene til de mennene bak ryggen deres. Akkurat de damene der er like ille som de opptatte mennene de har seg med. Utifra det du skriver, så virker det ikke som at du kan sammenlignes med dem. Anonymkode: 8a9e6...46c 1
Resignert Skrevet 29. april 2022 #14 Skrevet 29. april 2022 Hvem vet, kanskje TS ga mannen en sårt tiltrengt sexopplevelse. Noen lever jo i sexløse forhold, eller i forhold der gnisten forlengst har forsvunnet og sexlivet er redusert til en ukentlig rutinemessig og utilfredsstillende affære. Så TS kan like gjerne anses som en barmhjertig samaritan, istedenfor det motsatte. 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #15 Skrevet 29. april 2022 Resignert skrev (2 timer siden): Hvem vet, kanskje TS ga mannen en sårt tiltrengt sexopplevelse. Noen lever jo i sexløse forhold, eller i forhold der gnisten forlengst har forsvunnet og sexlivet er redusert til en ukentlig rutinemessig og utilfredsstillende affære. Så TS kan like gjerne anses som en barmhjertig samaritan, istedenfor det motsatte. Jeg har en type åpent forhold med drømmemannen min. Han får ha sex med andre damer fordi jeg tenner på det. At han jakter på andre damer. Det interessante er at mannen oftere får napp når dama tror han er utro🙈 Jeg har bedt ham om å være ærlig og si han er i forhold, men får lov å ha sex med andre. Har til og med sagt de kan sende meg en sms om de ikke tror han. Men da stikker de🤣 Anonymkode: 3bc40...41b
Rosagodis Skrevet 29. april 2022 #16 Skrevet 29. april 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (13 minutter siden): Jada. Mannen er alltid verst, uansett ! Har ikke noe med at mannen er værre. Det har noe med det at personen som er i forhold er utro. Om det er dame eller mann som er i forhold så skal begge holde underlivet vekk fra andre mennesker... Men for all del jeg syntes ikke man skal pule på andre som er i forhold selvom man er singel selv... Æsj! Men min mening er at den som er i forhold er den største taperen her...
eksentrisk Skrevet 29. april 2022 #17 Skrevet 29. april 2022 51 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har en type åpent forhold med drømmemannen min. Han får ha sex med andre damer fordi jeg tenner på det. At han jakter på andre damer. Det interessante er at mannen oftere får napp når dama tror han er utro🙈 Jeg har bedt ham om å være ærlig og si han er i forhold, men får lov å ha sex med andre. Har til og med sagt de kan sende meg en sms om de ikke tror han. Men da stikker de🤣 Anonymkode: 3bc40...41b Kan han ikke få lov å si ha han er singel da, så blir det mer sex på han? Eller vil du helst han skal være ærlig slik at han kanskje tar med vedkommende hjem til deg?🤗
MuffinStud Skrevet 29. april 2022 #18 Skrevet 29. april 2022 Uff. Det er en vond følelse. Tror ikke det finnes noen god måte å håndtere dette på hvor du både er åpen, ærlig og det ikke har konsekvenser. Siden du ikke nevner spesielt mye om relasjonene mellom de ulike partene, så antar jeg du ikke egentlig er ute etter en analyse av alternativer. Men jeg bare kaster ut noen tanker her. Du har på en side lyst til å gjøre godt igjen ovenfor (/advare) hans kjæreste. Samtidig var du grunnen til at det skjedde og kan fort føle at du ikke har noen "rett" til å ta moralsk høyde over han. Du ødelegger sannsynligvis forholdet til begge hvis du forteller. Verden til kjæresten kommer til å kollapse når hun får vite og og du er for henne den som bare tok forholdet hennes og kastet det i søpla. Spesielt hvis han fremstiller det som om du var den pågående part. Det kan fort se ut som om gjorde det med vilje. Det finnes ikke en nøytral posisjon her. Alt er valg. Å tie er et valg. Å si ifra er (åpenbart) et valg. Har han barn? Hva i så fall er beste veien videre (og hvor mye av dette er egentlig opp til deg å vurdere)? Har du nok bein i nesa til å konfrontere han på en slik måte at han følte at han brente seg her og at hvis du mistenker at han er utro igjen så vil du si ifra? Kan du snu han? At hvis han var på ville veier, så skremmer du han tilbake på rett kjøl? Har du bestemt deg hva du vil svare dersom kjæresten spør deg rett ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå