AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1 Skrevet 20. april 2022 Er det fruen eller mannen i huset som kjøper underbuksene hans ? Eller i fellesskap ? Er type og merke viktig ? Anonymkode: 1801c...ec0
Flintis Skrevet 20. april 2022 #2 Skrevet 20. april 2022 Det gikk fra et fellesskapsprosjekt til et herreprosjekt. For meg er type viktigere enn merke.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #3 Skrevet 20. april 2022 Det har jeg aldri tenkt over før, men det er litt av alle tre alternativene her, faktisk. Type er viktigere enn merke for ham, men det ser ut til at Björn Borg og Pierre Robert er favoritter. Anonymkode: cca8d...83d
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #4 Skrevet 22. april 2022 Min mann bruker noe som ser ut som sports tights, men ikke er helt det heller. De når ned til rett over knærne. Nike og Under Armour. Når han trener, og noen ganger hjemme bruker han tights over som egentlig ser ganske like ut, men de er litt mer glinsende eller hva man skall kalle det. De er ofte Adidas. De dekker ikke helt de underbukse tightsene. Han får veldig sexy bul i skrittet av dette undertøyet. Anonymkode: 50141...676
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå