Gjest Jebediha Skrevet 4. november 2005 #1 Skrevet 4. november 2005 Hvilken film er tidens film etter deres mening. For min del vil jeg si det er Gone With The Wind
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2005 #2 Skrevet 4. november 2005 Er paa mange maater enig. Elsker den filmen! Men Tri Orisky pro Popelku er ikke saa ille den heller!
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #3 Skrevet 4. november 2005 Casablanca. Må slenge på Nattsvermeren og siden jeg er svak for en god thriller.
Gjest vimse Skrevet 4. november 2005 #4 Skrevet 4. november 2005 Jeg er ingen person som er så skrekkelig opptatt av film, og har vel sett minimalt, men altså.. For meg er det Dirty Dancing, rett og slett
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 4. november 2005 #5 Skrevet 4. november 2005 The deer hunter, The Shining og The Holy Grail på tredelt førsteplass.
Anglofil Skrevet 4. november 2005 #6 Skrevet 4. november 2005 (endret) Tatt av vinden/Gone with the Wind Prinsesse på prøve/Roman Holiday (1953) Et vakkert sinn/A Beautiful Mind Krig og fred/War and Peace North and South (ikke den amerikanske miniserien, men BBC-serien fra 2004) Tornefuglene/The Thorn Birds Casablanca To Have and Have Not Sound of Music Forrest Gump My Fair Lady Sabrina (fra 1954) Singin' in the Rain Pride and Prejudice A Married Man Giganten/Giant The Colour Purple/Purpurfargen Elsk meg i morgen American History X The Fight Club Mvh Yvonne Endret 5. november 2005 av yvonne
nostalgia Skrevet 5. november 2005 #7 Skrevet 5. november 2005 Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain (Amelie from Montmartre) er den aller beste!! ellers så liker jeg også: Benny & Joon (fordi den er sååå søt) American Beauty Sleepless in Seattle Elling
Saeria Skrevet 5. november 2005 #8 Skrevet 5. november 2005 Samme som Popelka pluss disse The Shawshank Redemption Lord of the rings Der untergang Platoon The godfather Schindlers List Star Wars IV-VI Das Boot American History X Trainspotting Reservoir Dogs Kill Bill vol 1 og 2 Donnie Darko Snatch Lock, stock and Two smoking barrels Bowling for Columbine The full monty Twister (ikke på grunn av kvaliteten i seg selv, men fordi jeg er sykelig interessert i tornadoer. ) Ja, jeg er forferdelig glad i å se filmer. Vi har noen hundre DVDer fordelt på flere hyller.
nostalgia Skrevet 5. november 2005 #9 Skrevet 5. november 2005 Jeg glemte å ta med "Mifunes siste sang", den er flott!!
Gjest Ingrid78 Skrevet 5. november 2005 #10 Skrevet 5. november 2005 The Shining (Ondskapens hotell) med Jack Nicholsoni hovedrollen.
Gjest Gitte Skrevet 5. november 2005 #11 Skrevet 5. november 2005 Gjøkeredet er genial, med Jack Nicholson. Dirty Dancing og Bodyguard griner jeg av hver gang, selv om jeg begge så og si utenat.
Brunhilde Skrevet 5. november 2005 #12 Skrevet 5. november 2005 Skal vi se...jeg har vel egentlig flere favoritter og nevner, uten at det dermed er akkuat DEN rekkefølgen: * Rotløs Ungdom * Hair * Betty Blue * Kadosh - De Hellie Jeg er glad i film, men ikke flink nok til å gå på kino, dessverre.
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #13 Skrevet 5. november 2005 Jeg er utrolig kresen på film. Mange filmer som er helt ok, men det er sjelden film virkelig berører. Mine favoritter: *American Beauty *The Deer Hunter *Veronicas to liv
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #17 Skrevet 8. november 2005 For meg er det Strangers on a Train fra 1951, synes den er genial
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå