Gå til innhold

En ekstremt kjekk PT på senteret der jeg trener. Galt av meg å ha han som PT når jeg har mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så dette er rimelig kleint, men jeg trener på et fast senter i Oslo og der har jeg de siste månedene lagt meg til en ekstremt kjekk og stram, ung PT. Har egentlig aldri lagt merke til de før, men han her ser jeg. Og da mener jeg SER 😅

Vi er på hils og har også slått av en prat i ny og ne når det har vært få mennesker. Jeg trener oftest alene, eller på gruppetimer med venninner.

Jeg har tenkt en del i det siste om jeg skulle begynne å bruke han som PT og det gir meg rett og slett kick i et ellers helt vanlig liv. Barna begynner å bli såpass store at jeg får mer fritid nå enn det jeg har hatt på en stund. Jeg merker at dette gir litt gnist rett og slett.

Er det galt av meg å bruke han som PT? Jeg er så nær å bestille første time.... Og nei, jeg kommer aldri til å gjøre noe!

Anonymkode: 36638...855

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville valgt en annen PT ja, rett og slett fordi du har feil motivasjon. 

Anonymkode: 4681c...b99

• Liker 14
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det kan motivere deg til å trene, og du er 100% sikker på at du aldri kommer til å gjøre noe (selv om han skulle ta initiativ) så ser jeg ikke noe feil i det. 

Anonymkode: 86129...b73

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er på jobb, og du leier ham inn fordi du vil sikle på en kjekk, yngre mann med fin fysikk. Hvis det er vanskelig å forstå hvorfor der er ekkelt, og krenkende på hans vegne, så se for deg en mann på din alder leie en yngre kvinnes profesjonelle, ikke- seksuelle tjenester med samme utgangspunkt. 

Anonymkode: f58b0...ee0

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Så flott at du nå har tid for deg selv og inspireres til innsats for egen kropp 🙂 

Men ganske sikker på at du ville blitt rasende om din ektemann hastet til treningssenteret for å ta del i klasser og bli coachet av Sandra ,- årsmodell 98 🤣 

Eller ? 

Jeg vet ikke...skjønner gnisten og dilemmaet . 

Anonymkode: 71bcc...107

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg har lest en nesten HELT identisk tråd her tidligere om samme tema. 

Så lenge du ikke trakasserer PTen seksuelt så går det vel bra. 

Anonymkode: 8f667...760

• Liker 1
Gjest Bullabu
Skrevet

Ja, det er galt, du kommer til å bli fristet, og pang er du utro....styr unna. Du har og en MANN, dette går ikke,!! Makan

Skrevet

Tenker det er å lage seg et problem man ikke trenger. Gjennom livet vil man jo møte flotte folk man ser tiltrekkende ting ved. Det er ok og naturlig. Men tenker at man gjør klokt i å fjerne seg selv litt fra personen heller enn oppsøke, om du skjønner. Vi råder ikke over alt vi tenker, tiltrekkes av og føler, men vi har muligheten til å trekke oss bort når det skjer. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette blir sleskt Meetoo ja.

Han er høflig med deg fordi det er jobben hans.

Jeg har og vært på hils med de fleste ansatte på treningssentre, men det er ikke fordi de er interessert i meg. Det er jobben deres å være hyggelige og inviterende. 

Så nei. Dette er ekkelt. For ham. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du oss og ikke mannen din?

Anonymkode: de2f9...f4d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så dette er rimelig kleint, men jeg trener på et fast senter i Oslo og der har jeg de siste månedene lagt meg til en ekstremt kjekk og stram, ung PT. Har egentlig aldri lagt merke til de før, men han her ser jeg. Og da mener jeg SER 😅

Vi er på hils og har også slått av en prat i ny og ne når det har vært få mennesker. Jeg trener oftest alene, eller på gruppetimer med venninner.

Jeg har tenkt en del i det siste om jeg skulle begynne å bruke han som PT og det gir meg rett og slett kick i et ellers helt vanlig liv. Barna begynner å bli såpass store at jeg får mer fritid nå enn det jeg har hatt på en stund. Jeg merker at dette gir litt gnist rett og slett.

Er det galt av meg å bruke han som PT? Jeg er så nær å bestille første time.... Og nei, jeg kommer aldri til å gjøre noe!

Totalt feil motivasjon og dårlig gjort mot mannen din. Hold deg unna.

Anonymkode: c8d26...ac7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje mannen din ikke er en  usikker sutrepave og dette kan bli til noe som fører til spenning mellom dere på soverommet.

Er mannen din ellers, sjalu av natur?  Hvis ikke, kan dette begynnelsen av noe spennande. Da snakker jeg ikke om at du skal ha sex med PT.

Kun bruk energien som du får av være rundt han, på deg og din mann. 

Dette forutsetter selvfølgelig at dere er trygge på hverandre. 

lykke til 😇

Anonymkode: c1613...0be

AnonymBruker
Skrevet

Galt å ha ham som pt uavhengig av mannen din. 

Anonymkode: 6c18b...dd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ca alle kvinnelige personlige trenere under 25 er jo heit som f*** så er det da galt for menn å ha PT? 

Du har jo ikke sjangs på han PTen uansett så ser ikke helt problemet her. At du fantaserer om andre menn må bare gubben din akseptere.

Anonymkode: fcfb6...beb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare kjør på ts. De fleste menn som er PTer drømmer om å presse kølla si inn i sine kvinnelige klienter. Vel og merke de pene. En kompis av meg som er PT forteller stadig om tilbud han har fått fra sine klienter. Og han forsyner seg grovt av de. 

Anonymkode: 86fed...899

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ca alle kvinnelige personlige trenere under 25 er jo heit som f*** så er det da galt for menn å ha PT? 

Anonymkode: fcfb6...beb

Nei, ikke hvis de trenger hjelp til å trene. Men det finnes jo også pter av samme kjønn hvis det hjelper på å fokusere på faktisk trening. 

Anonymkode: 6c18b...dd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? Alle trenger litt uskyldig piff i hverdagen 😉

Anonymkode: 1b66c...22b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke? Alle trenger litt uskyldig piff i hverdagen 😉

Anonymkode: 1b66c...22b

Ja, det jeg tenker også. Derfor har jeg time med han i morgen 😅:fnise:

Som jeg gleder meg!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det jeg tenker også. Derfor har jeg time med han i morgen 😅:fnise:

Som jeg gleder meg!

Hvorfor spurte du oss....

Anonymkode: de2f9...f4d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble helt vill sex med mannen igår, etter timen med PT. Wow, det var verdt det!! 😅🤣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...