Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen vær så snill å anbefale en god leave-in-balsam? min datter har så mye floker og jeg sliter med å børste håret hennes (selv om jeg bruker vanlig balsam på henne). Jeg kjøpte en gang en leave-in-balsam på apoteket men syns bare håret ble verre (mer klissete liksom). Så er det noen som kan anbefale meg en magisk leave-in-balsam som faktisk funker?

takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det eeeeeer så mange forskjellige leave in balsamer! Jeg må også ha dette for å kunne gre håret. Jeg sikkert 10 forskjellige typer i skapet. Dra på Vita og spør der 😊 Er der jeg har funnet de beste hvertfall, og fått best tips

Anonymkode: 5b148...392

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk den argan olje greia fra garnier er ganske god. Har hatt diverse, men føler denne gjør samme tingen, men mye billigere.. Men vet ikke om man kan bruke den på små barn da? 

Anonymkode: 62ef1...e2d

AnonymBruker
Skrevet

Fikk tips fra frisør om å blande olaplex 6 og 7, og det er det beste jeg noen gang har prøvd.

Anonymkode: 09896...93c

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring med både eget og døtres hår er at det ikke finnes en eneste leave in balsam som faktisk funker på flokete hår. Det eneste som duger er vanlig balsam. 

Anonymkode: ae89b...f3e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Min erfaring med både eget og døtres hår er at det ikke finnes en eneste leave in balsam som faktisk funker på flokete hår. Det eneste som duger er vanlig balsam. 

Anonymkode: ae89b...f3e

Men det er jo ikke en erstatning for vanlig balsam, men noe man bruker i tillegg?

Anonymkode: 09896...93c

AnonymBruker
Skrevet

Kinky curly knot today. Litt vanskelig å få tak i, men funker som bare det. 

Anonymkode: 0d9cf...fca

Skrevet

Jeg bruker Olaplex nr. 6 etter å ha vaska håret, om jeg merker at det kan bli tuggekrig.

Den er utrolig god og veeeeeeeeldig drøy. Bruker du for mye på en gang blir hårete fettete. På mitt forbi skuldrene lange hår bruker jeg så lite som en liten ert på alt håret.

AnonymBruker
Skrevet

Grer du ut med Tangle Teezer-børste? Hjelper noe enormt på mine floker, iallfall. 

Anonymkode: 64f47...abc

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg syns denne er god på barnehår😊

56AD5272-60B7-464B-8395-A763D029D3C9.png

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gre ut håret hennes med en grov kam mens balsamen er i, altså før du skyller.

Anonymkode: 1544b...6d0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...