Gå til innhold

Aldersforskjell og ikke singel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 39 år og har møtt en som er 11 år yngre enn meg…. Han er ikke singel, men samboer med barn. Jeg er stormforelsket! Jeg har inntrykk av at forholdet ikke går særlig bra, og at han vil være med meg også, men han er usikker siden de har et barn sammen. 

Hva gjør jeg? Han vil treffes for vin og bål i helgen 😬

Anonymkode: 82114...e52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta avstand til han har ryddet opp på hjemmebane. Det er ekstremt mange tilfeller hvor mannen lover å forlate kona, men ALDRI gjør det. Du aner ikke om han vil ha et forhold eller et sidesprang før han faktisk blir singel. 

Anonymkode: d94cc...808

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, for en drittsekk. Hva skal du med han? 95% sikkert at han lyver, han har ingen intensjon om å gjøre det slutt, han vil bare ha et eventyr med en eldre kvinne.

Anonymkode: 16b86...d1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du gir han beskjed at det ikke er aktuelt så lenge han er i et annet forhold.

Vil du virkelig ha en mann som syns det er greit å date andre damer mens han er i et forhold, og i tillegg har barn med vedkommende? Hvordan tror du at han vil oppføre seg mot deg senere om han møter ei ny, spennende dame? Hverdagen kommer til alle.

Anonymkode: a9b2c...bf0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 39 år og har møtt en som er 11 år yngre enn meg…. Han er ikke singel, men samboer med barn. Jeg er stormforelsket! Jeg har inntrykk av at forholdet ikke går særlig bra, og at han vil være med meg også, men han er usikker siden de har et barn sammen. 

Trur du virkelig han vil være sammen med ei rynkete gammal røy når han vipper 40 ? 

Anonymkode: c2667...33d

• Liker 1
Skrevet

Aldersforskjellen spiller ingen rolle. MEN!! Hold deg unna så lenge han er i et forhold. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Trur du virkelig han vil være sammen med ei rynkete gammal røy når han vipper 40 ? 

Wow

Anonymkode: 6bdef...3a8

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan møtte du han TS?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Wow

Jaha, og hva pleier den kollektive KG å si når aldersforskjellen er andre veien ? 

• Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke ok at han vil treffe deg for vin og bål til helgen. 

Synes du det hadde vært greit av en mann som var i et forhold å gjøre?

Hvis han nå velger deg, kan det være han vil finne på noe sånt med en annen. Hvorfor ikke, liksom? Jeg hadde takket nei, men sagt at jeg gjerne ville dersom han var singel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jaha, og hva pleier den kollektive KG å si når aldersforskjellen er andre veien ? 

Gammel gris? Trenger uansett ikke å snakke nedverdigende til TS for å få frem poenget ditt. Ikke noe galt med 11 års aldersforskjell heller. Problemet her er vel heller at han er i et forhold. 

AnonymBruker
Skrevet

En person som er på sjekkern/er utro når han er i forhold sier meg :

-han har ikke personlig integritet, altså han er villig til å gjøre noe umoralsk så lenge han ikke blir tatt. 
- du kan aldri virkelig stole på han, så du må være villig til å godta den usikkerheten. 

Skjønner ikke hva aldersforskjellen har noe som helst å gjøre med denne situasjonen. 

Anonymkode: 911c2...ac8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

11 år når begge er over 25? Ingenting.

Anonymkode: 0cd2d...53d

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

11 år yngre fyr med samboer og barn som vil treffes for "vin og bål"...

Ja, her er det mye som tyder på at du har funnet deg en riktig godbit!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hehe, godt poeng. De har jo en kvinne som lever kun i slike tråder. Hun kommer alltid med "hengeballer" osv. og mange av kvinnene kaster seg på. ingen wowing der i gården :)

Anonymkode: e0b05...a90

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...