mariie Skrevet 20. april 2022 #1 Skrevet 20. april 2022 Kontorjobb med eget kontor og har kommet inn i en skikkelig uvane at hver morgen før jobb så er det på kiwi å kjøpe cola zero og sjokolade eller annet snop for å ta med å legge i kontorskuffen. Når dagen er omme er plutselig 200grams'en borte.. Trenger virkelig å endre denne vanen - men hvordan komme vekk fra denne småspisinga
17.11 Skrevet 20. april 2022 #2 Skrevet 20. april 2022 Kjøp noe som er sunnere, og ikke smaker like godt. Sukkererter for eksempel. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #3 Skrevet 20. april 2022 Vær streng med deg selv. Si til deg selv at de dagene du ikke drar innom butikken, skal du få en "belønning" når du kommer hjem (denne belønningen burde ikke være sjokolade 😅). Dra litt senere hjemmefra så du ikke rekker å innom butikken. Ta med noe sunt hjemmefra du kan småspise på. Spis en god frokost. Anonymkode: 5c390...1c9 1
Embla Othea Skrevet 20. april 2022 #4 Skrevet 20. april 2022 Jeg vil anbefale deg å ikke småspise i det hele tatt - ikke engang sunne alternativer. - Slutt å gå innom butikken. Gjør dette til en vane. - Tilstreb en måltidsrytme med 3-5 måltider per dag. Spis en mettende og næringsrik frokost og lunsj - da er det ikke nødvendig med "småspising". - Skill mellom SULT og SUG. Snacks og mellommåltider er for SULT - ikke SUG. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #5 Skrevet 20. april 2022 Jeg gjør det samme som deg, bare at med sunne ting. Gjennom dagen spiser jeg en boks cherrytomater, en pose knaskerøtter, et eple, en banan og ofte en skyr. Dette er den enkleste måten for meg å få inn 5om dagen, merker nesten ikke at jeg spiser det. Men ofte litt lettbrus også altså, det syns jeg jeg kan unne meg😊 Anonymkode: ccf2d...9b5
Pås Skrevet 20. april 2022 #6 Skrevet 20. april 2022 Jeg hørte en gang at grunnen til at franske damer er så slanke er at de ALDRI spiser mellom måltidene, uansett! Jeg prøvde meg på det i fjor og gikk ned 10 kilo! Da hadde jeg en ok plan for hva jeg skulle spise til måltidene og jeg spiste ingenting i mellom, eller jo: jeg spiste gulerøtter, funket det!
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #7 Skrevet 20. april 2022 mariie skrev (7 timer siden): Kontorjobb med eget kontor og har kommet inn i en skikkelig uvane at hver morgen før jobb så er det på kiwi å kjøpe cola zero og sjokolade eller annet snop for å ta med å legge i kontorskuffen. Når dagen er omme er plutselig 200grams'en borte.. Trenger virkelig å endre denne vanen - men hvordan komme vekk fra denne småspisinga det er veldig enkelt, la være å kjøp det. Quickfix! Du velger å kjøpe det, og da kan du velge å la være Anonymkode: 312be...4c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå