AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1 Skrevet 20. april 2022 Jeg skal på Turdate om noen dager. Hvilke steder som er lett tilgjengelig egner seg best? Daten skal sannsynligvis foregå på kveldstid så jeg tviler på at marka er veldig aktuelt. Jeg har noen ideer, men vil gjerne ha noen tips. Gjerne et boligområde som er stille og rolig evt. Anonymkode: d517d...449
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #2 Skrevet 20. april 2022 Ville tatt t-banen til Sognsvann. For å komme unna folk (kan være folksomt her) kan dere gå til et idyllisk fredelig tjern like ved, Svartkulp. Anonymkode: 88e29...c8f 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #3 Skrevet 20. april 2022 Jeg ser russen har begynt å rulle, så de "rolige" områdene er nok ikke så rolige nå i finværet 😅 Anonymkode: 53baa...13c 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #4 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ville tatt t-banen til Sognsvann. For å komme unna folk (kan være folksomt her) kan dere gå til et idyllisk fredelig tjern like ved, Svartkulp. Anonymkode: 88e29...c8f Svartkulp rolig?? Morsom du. Da ville jeg heller gått Sognsvann - Åklungen, selv om det er litt folk der og. For date synes jeg egentlig sentrum pssser best, kanskje gå den tyr ruta langs fjorden? Da ser dere mye kultur underveis, får masse å snakke om og kan evt ende opp på cafe/restaurant/pub etterhvert 😊 Anonymkode: 983ab...035 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #5 Skrevet 20. april 2022 Hva med ute ved Huk? Der er det flott nytt kafebygg med masse benker man kan hygge seg på når man har gått "langt" nok? Anonymkode: 55888...c88
Gjest laPistola Skrevet 20. april 2022 #6 Skrevet 20. april 2022 Hvis det er rusletur, hva med Bygdøy , Frognerparken, langs Akerselva,
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #7 Skrevet 20. april 2022 Ts nevner ikke kjønn her. Skulle jeg foreslått dateplass for en dame ville jeg insistert på dagtid. På en lørd/sønd. Og i sommervarmen. I fjor ordnet jeg dateplass ute på en av øynene i oslofjorden. Siden det var i sommervarmen med bading fikk jeg et grundig bilde av hvordan kroppen hennes så ut. Kunne studere henne der hun lå. Anonymkode: 88e29...c8f
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #8 Skrevet 20. april 2022 Hva med stolpejakt? Lagt ut 3 kart i Oslo sentrum nå. Da har man noe å drive med/prate om og får gått litt i områder man ikke normalt sett er i. Anonymkode: 8b515...a07 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #9 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts nevner ikke kjønn her. Skulle jeg foreslått dateplass for en dame ville jeg insistert på dagtid. På en lørd/sønd. Og i sommervarmen. I fjor ordnet jeg dateplass ute på en av øynene i oslofjorden. Siden det var i sommervarmen med bading fikk jeg et grundig bilde av hvordan kroppen hennes så ut. Kunne studere henne der hun lå. Anonymkode: 88e29...c8f Jeg er en mann og skal møte en dame. Vrient å møte henne på dagtid siden jeg har en jobb og det har hun også. Og jeg vet ikke om jeg kan til helgen. Anonymkode: d517d...449
AprilLudgate Skrevet 20. april 2022 #10 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er en mann og skal møte en dame. Vrient å møte henne på dagtid siden jeg har en jobb og det har hun også. Og jeg vet ikke om jeg kan til helgen. Anonymkode: d517d...449 Hadde tatt ettermiddag etter jobb så en slipper å være alene i skauen i mørket 😅 Dere kan jo ta turen opp til Grefsenkollen- går buss hele veien opp om man ikke orker gå fra Akebakken. De har servering av mat, men selger også kaffe/is. Det er alltid folk der, så ikke så «skummelt». Og FIN utsikt. Men jeg hadde personlig hoppet av bussen ved Akebakken, spasert opp gjennom skogen. Eventuelt så hadde jeg tatt rusletur langs Akerselva på ettermiddag. Kjøpt noe på veien på Grunerløkka.
AprilLudgate Skrevet 20. april 2022 #11 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts nevner ikke kjønn her. Skulle jeg foreslått dateplass for en dame ville jeg insistert på dagtid. På en lørd/sønd. Og i sommervarmen. I fjor ordnet jeg dateplass ute på en av øynene i oslofjorden. Siden det var i sommervarmen med bading fikk jeg et grundig bilde av hvordan kroppen hennes så ut. Kunne studere henne der hun lå. Anonymkode: 88e29...c8f Æsj herregud 😅 Creepy. 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #12 Skrevet 20. april 2022 Fløff skrev (1 time siden): Hadde tatt ettermiddag etter jobb så en slipper å være alene i skauen i mørket 😅 Dere kan jo ta turen opp til Grefsenkollen- går buss hele veien opp om man ikke orker gå fra Akebakken. De har servering av mat, men selger også kaffe/is. Det er alltid folk der, så ikke så «skummelt». Og FIN utsikt. Men jeg hadde personlig hoppet av bussen ved Akebakken, spasert opp gjennom skogen. Eventuelt så hadde jeg tatt rusletur langs Akerselva på ettermiddag. Kjøpt noe på veien på Grunerløkka. Nei det blir etter jobb. Det er lenge lyst nå, håper vi kan møtes så tidlig som mulig. Men det er forskjell på 16 og 18. Anonymkode: d517d...449
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #13 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ville tatt t-banen til Sognsvann. For å komme unna folk (kan være folksomt her) kan dere gå til et idyllisk fredelig tjern like ved, Svartkulp. Anonymkode: 88e29...c8f Sognsvann ja, er det det eneste stedet å gå tur i Oslo? Så oppbrukt. Ser det hver gang politikere blir intervjuet på tur og, eneste området som er nogenlunde decent i Oslo? Anonymkode: 81a9a...470
visp Skrevet 20. april 2022 #14 Skrevet 20. april 2022 Hvorfor ikke bare gå gatelangs og ta en kaffe der det passer. Formålet er vel å bli kjent?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #15 Skrevet 20. april 2022 Ta toget opp til Kjelsås og gå langs Akerselva ned til byen. Anonymkode: d372b...239
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #16 Skrevet 20. april 2022 Ullevål. I det flotte strøket bak sykehuset der eller Frognerparken. Anonymkode: 9747f...e2d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #17 Skrevet 21. april 2022 Langs Akerselva. Stemningsfylt og mye å se på. Anonymkode: 1a14b...f9f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #18 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Langs Akerselva. Stemningsfylt og mye å se på. Anonymkode: 1a14b...f9f Men dropp området mellom Nybrua og Ankerbrua. Hvor den berømte eika ligger. Et narkoreir. Anonymkode: 88e29...c8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå