Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo an på budsjettet ditt…

Reise

Helgetur 

Diamantring/diamantøredobber/anheng

Lekker veske (om hun liker slikt. Mulberry og YSl har mye fint som varer evig)

Anonymkode: 72ddc...6cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Reise, hotell, konfekt, blomster, smykker. Noe med mening. Noe dere kan gjøre sammen. Spise noe godt ute med noe godt i glasset.

Anonymkode: 80327...a4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.4.2022 den 20.16):

Han mente 15 års bryllupsdag….

Rituals produkter slår aldri feil! 
De har mange fine gaveekser i forskjellige serier/dufter, dra innom og de vil hjelpe deg med å finne en fin gave. 
Går ann å velge enkel produkter derfra og kombinere med andre ting. 

Går ann å kjøpe en kurv og sette litt forskjellig i den? Hvis du drar til Normal, så kan du kjøpe masse småting (ansiktsmasker, kremer, dusjsaker etc) å ha i den kurven sammen med en fin skjerf/overdel? Du kan også spørre VIC klesbutikk om du kan få et gavekort på Kiel ferja - 2 døgns som du kan ha med i den kurven. Egentlig må man handle for over 1000 kr for å få gavekort, men har ofte hendt at jeg har fått gavekort , skader ikke å spørre om de har noen til overs😄 Er en gruppe på FB som gir bort gavekort på sånt. Det er jo en fin tur. 

Lykke til!

Anonymkode: 9c7f6...2b3

Kanskje greit om TS oppgir alder? Tur med Kielferga er vel fortrinnsvis noe som fenger den eldre delen av befolkningen. Jeg hadde blitt fornærmet av å få noe sånt, med mindre det var noen tur videre, eller en stor opplevelse inkludert, en konsert eller noe.  Stor forskjell på om man er 35 eller 65 år i hva som slår an.

Smykker m.m. kan kanskje funke, men er fryktelig kjedelig. Og ofte får man smykker man ikke ville valgt selv.  Jeg hadde heller ønsket en felles opplevelse. En helgetur, konsertbiletter, hundekjøring, ny vintersovepose hadde funket til meg.Eller randoneeutstyr.😍 Jeg er 45.🙂

Det er du som kjenner kona di TS. Finn noe personlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...