AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1 Del Skrevet 20. april 2022 Hei, Håper dere kan hjelpe meg litt her, da jeg er tom for ideer... Skal kjøpe gave til kona da vi har vært gift i 15 år men jeg aner ikke hva faen jeg skal kjøpe. Hun har fått litt av hvert opp gjennom årene, så jeg er i grunn helt tom for ideer. Blomster og kort vil selvsagt følge med, men jeg må ha noe annet ordentlig... Værs så snill damer: Hjelp meg her... har dere forslag? Anonymkode: fa994...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 20. april 2022 #2 Del Skrevet 20. april 2022 For at vi kan hjelpe deg,så må du gi mere kjøtt på beinet. Hva er hennes interesser og lidenskap ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymbruker2312 Skrevet 20. april 2022 #3 Del Skrevet 20. april 2022 En personlig gave er alltid veldig fint! Jeg ville nok ha kanskje laget et album med masse bilder av minnene vi har hatt sammen. En reise? Kjøp adgang til spa for dere begge en kveld? Hotell-natt hvor dere kan slappe av og "oppleve" noe nytt og være turister i egen by. Om det er noe hun brenner for så kan du kjøpe ting/gjenstander o.l. for det aktuelle temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #4 Del Skrevet 20. april 2022 Bruker hun smykker o.l.? Hva er gavebudsjettet på, tenker du? Anonymkode: db3da...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #5 Del Skrevet 20. april 2022 15 års bryllupsdag er krystallbryllup. Det kan jo være fint symbolsk som utgangspunkt for gave. Men det spørs om hun liker sånt da... Hva pleier hun gi deg? Det sier jo litt om hvordan hun tenker. Anonymkode: a3cc5...e4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #6 Del Skrevet 20. april 2022 Opplevelse Anonymkode: 92340...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 20. april 2022 #7 Del Skrevet 20. april 2022 Ung kone du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #8 Del Skrevet 20. april 2022 Heh, kanskje du er mannen min?? Vi har snart 15 års bryllupsdag. Jeg ønsker meg middag på en av byens dyrere restauranter, øredobber, en bh fra Change, en ministøvsuger (nei, du kan ikke gi støvsuger til kona di hvis hun ikke har sagt det!😳), og så ønsker jeg meg veldig en pergola. Men det er jo dyrt, da. Aller mest ønsker jeg meg en fin bukett fra blomsterhandel i stedet for en 10-pk tulipaner fra Coop. Og noen vame, ektefølte romatiske ord, i stedet for bare "Her!" når han gir meg blomstene. Hva ønsker du deg i gave, da? Anonymkode: 541f3...89d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #9 Del Skrevet 20. april 2022 Smykker og sånt er fint hvis hun liker det. Ellers er jeg veldig svak for opplevelser. En helgetur eller spa og hotell for eksempel. Gjerne noe der du har gjort litt innsats i planleggingen og at du har tenkt på hennes interesser underveis. Anonymkode: a0a7e...113 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #10 Del Skrevet 20. april 2022 Vi har nettopp feiret 20 år. Jeg fikk ingen gave utover en bukett roser, men mannen hadde bestilt hotellrom. Der hadde han spredt ut roseblader, fylt i badekaret til meg, og laget til med vin, kjeks og oster. En fantastisk fin markering, og veldig romantisk. Ble nesten nyforelsket. 🥰 Anonymkode: 22467...912 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #11 Del Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei, Håper dere kan hjelpe meg litt her, da jeg er tom for ideer... Skal kjøpe gave til kona da vi har vært gift i 15 år men jeg aner ikke hva faen jeg skal kjøpe. Hun har fått litt av hvert opp gjennom årene, så jeg er i grunn helt tom for ideer. Blomster og kort vil selvsagt følge med, men jeg må ha noe annet ordentlig... Værs så snill damer: Hjelp meg her... har dere forslag? Anonymkode: fa994...766 Hva pleier kona å kjøpe til deg på deres bryllupsdag? Anonymkode: be7c2...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #12 Del Skrevet 20. april 2022 totti_1 skrev (4 timer siden): Ung kone du har. Han mente 15 års bryllupsdag…. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei, Håper dere kan hjelpe meg litt her, da jeg er tom for ideer... Skal kjøpe gave til kona da vi har vært gift i 15 år men jeg aner ikke hva faen jeg skal kjøpe. Hun har fått litt av hvert opp gjennom årene, så jeg er i grunn helt tom for ideer. Blomster og kort vil selvsagt følge med, men jeg må ha noe annet ordentlig... Værs så snill damer: Hjelp meg her... har dere forslag? Anonymkode: fa994...766 Rituals produkter slår aldri feil! De har mange fine gaveekser i forskjellige serier/dufter, dra innom og de vil hjelpe deg med å finne en fin gave. Går ann å velge enkel produkter derfra og kombinere med andre ting. Går ann å kjøpe en kurv og sette litt forskjellig i den? Hvis du drar til Normal, så kan du kjøpe masse småting (ansiktsmasker, kremer, dusjsaker etc) å ha i den kurven sammen med en fin skjerf/overdel? Du kan også spørre VIC klesbutikk om du kan få et gavekort på Kiel ferja - 2 døgns som du kan ha med i den kurven. Egentlig må man handle for over 1000 kr for å få gavekort, men har ofte hendt at jeg har fått gavekort , skader ikke å spørre om de har noen til overs😄 Er en gruppe på FB som gir bort gavekort på sånt. Det er jo en fin tur. Lykke til! Anonymkode: 9c7f6...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #13 Del Skrevet 20. april 2022 Er det virkelig noen som feier 15 års bryllupsdag??!! Kjøp en flaske vin. Anonymkode: 10eeb...e84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #14 Del Skrevet 20. april 2022 Hva med ett ølbrygger sett? Så kan du rigge til i garasjen, og du kan brygge øl der. Da prøvesmaker du, tester foskjellige varianter og smaker. Inviter gjerne kompiser over, som kan være med å prøvesmake og gi konstruktiv kritikk underveis. og når du endelig er klar, så kan kona få en 6 pack med øl, som du har lagt masse tid og kjærlighet i. hilsen skilt mann 41 Anonymkode: 1ad0b...1ca 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #15 Del Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han mente 15 års bryllupsdag…. Rituals produkter slår aldri feil! De har mange fine gaveekser i forskjellige serier/dufter, dra innom og de vil hjelpe deg med å finne en fin gave. Går ann å velge enkel produkter derfra og kombinere med andre ting. Går ann å kjøpe en kurv og sette litt forskjellig i den? Hvis du drar til Normal, så kan du kjøpe masse småting (ansiktsmasker, kremer, dusjsaker etc) å ha i den kurven sammen med en fin skjerf/overdel? Du kan også spørre VIC klesbutikk om du kan få et gavekort på Kiel ferja - 2 døgns som du kan ha med i den kurven. Egentlig må man handle for over 1000 kr for å få gavekort, men har ofte hendt at jeg har fått gavekort , skader ikke å spørre om de har noen til overs😄 Er en gruppe på FB som gir bort gavekort på sånt. Det er jo en fin tur. Lykke til! Anonymkode: 9c7f6...2b3 Oj, folk er forskjellige gitt. Jeg har vært sammen med gubben i ca 20 år og hadde han gitt meg det du foreslår hadde det vært superskivebom. Jeg hadde blitt skikkelig skuffet om det var hans løsning å skulle markere «noe spesielt» - fordi han bør kjenne meg bedre. 1. Rituals treffer ikke her - blir for sterk, kunstig parfymeduft. 2. Normal-produkter - greit å kjøpe selv (når jeg plukker ut selv - har sensitiv hud og kjøper knapt produkter på den typen butikker), men overhodet ikke noe for en spesiell anledning 3. Å få et gavekort på tur som er plukket opp gratis.. nei, bare nei. Jeg mener virkelig ikke å «rakke ned på» deg eller dine forslag, bare kommentere at det som «aldri slår feil» hos en person kan være skikkelig feil for en annen. Så mannen bør etter 15 år ha fått litt greie på hva kona liker 😎 Anonymkode: d1c49...2da 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #16 Del Skrevet 20. april 2022 Jeg vil si en opplevelse dere kan ha sammen. Dere feirer jo dere 2! Få barnevakt om nødvendig. Gjerne mulighet for en langweekend. Du må gjerne legge inn ting som du vet hun setter pris på, men gjør det sammen. Anonymkode: ab70b...b19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #17 Del Skrevet 21. april 2022 Elektrisk sparkesykkel FTW! Anonymkode: f90f0...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 21. april 2022 #18 Del Skrevet 21. april 2022 Liten spa overraskelse kanskje? Middag etterpå, reise på tur sammen til steder hun liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #19 Del Skrevet 21. april 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Han mente 15 års bryllupsdag…. Rituals produkter slår aldri feil! De har mange fine gaveekser i forskjellige serier/dufter, dra innom og de vil hjelpe deg med å finne en fin gave. Går ann å velge enkel produkter derfra og kombinere med andre ting. Går ann å kjøpe en kurv og sette litt forskjellig i den? Hvis du drar til Normal, så kan du kjøpe masse småting (ansiktsmasker, kremer, dusjsaker etc) å ha i den kurven sammen med en fin skjerf/overdel? Du kan også spørre VIC klesbutikk om du kan få et gavekort på Kiel ferja - 2 døgns som du kan ha med i den kurven. Egentlig må man handle for over 1000 kr for å få gavekort, men har ofte hendt at jeg har fått gavekort , skader ikke å spørre om de har noen til overs😄 Er en gruppe på FB som gir bort gavekort på sånt. Det er jo en fin tur. Lykke til! Anonymkode: 9c7f6...2b3 Dette hadde slått skikkelig feil her. Vi foretrekker å ikke gi hverandaen gaver men heller ta oss tid til opplevelser eller restaurantbesøk f.eks. Anonymkode: 94a55...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #20 Del Skrevet 21. april 2022 Barnepass, hotellweekend med god mat og drikke. Kos og noe godt i glasset! Sexy undertøy. Har dere ikke mulighet for barnepass så gå ut å spis , champagne og .. Helgetur til en storby kjenner jeg flere som har gjort på sånne dager. Smykker vet jeg mange gir ,parfyme, blomster, konfekt. Rituals NEI! Jeg er så heldig å bli spantet på luksusrom på hotell med champagne og god mat og dessert. Konsert med favorittartisten hennes eller deres. Romantisk er vel lurt i ett forhold. Mange forhold visner idag for folk tar hverandre for gitt. Det er viktig å ta vare på hverandre. Noen ganger krever det noen ekteskap for å se det selv. Anonymkode: 80327...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå