AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1 Skrevet 20. april 2022 Hvis du er på date og tinderdaten spør om du vil være med vedkommende hjem, og du ikke vil det, hva svarer du da? Hvordan avviser du tinderdaten hvis du ikke føler deg tiltrukket av dem? (Hva sier du) Hvis du først har blitt med dem hjem og angrer, og finner ut at du ikke vil gjøre noe (f.eks. ha sex med dem) hva sier du da? Anonymkode: 4883b...645
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #2 Skrevet 20. april 2022 Om jeg ikke vil bli med hjem sier jeg bare at det begynner å bli sent og jeg må komme meg hjem. Evt. at jeg har en annen avtale, dersom det er tidlig på dagen. Om jeg skal avvise i etterkant sender jeg bare melding om at jeg synes kjemien manglet. Om jeg hadde blitt med hjem og angret, hadde jeg sagt "Oi, jeg var ikke klar over at det var så sent!" og så kommet meg hjem 😄 Anonymkode: 3a270...9cf
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #3 Skrevet 20. april 2022 "Takk, men jeg må komme meg hjem. Skal tidlig opp". Om jeg har blitt med hjem og angrer så er det bare å si det samme, at jeg må hjem. Det er jo heller ikke sånn at man må hoppe til sengs sammen for det om en ble med hjem. Anonymkode: 7dc02...2cd
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #4 Skrevet 20. april 2022 Om jeg ikke liker han så er det jo ikke vanskelige å si nei i det hele tatt. Om jeg liker han så er det heller ikke vanskelig å si nei, og om jeg har blitt med han hjem så synes jeg fortsatt ikke det er vanskelig å si nei. For meg er det mer vanskelig å si ja. Glad jeg har den innstillingen! Anonymkode: 4ea4e...709
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #5 Skrevet 20. april 2022 Jeg er ganske rett på sak, så her er mine svar: - Nei, eller nei takk. - Du er ikke min type. - Jeg er ikke interessert, jeg drar hjem. Anonymkode: 010fa...419 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #6 Skrevet 20. april 2022 Jeg sier nei. Kan være jeg finner på at jeg må komme meg hjem og gjøre noe, så dumper jeg på melding etterpå. Er ikke alltid jeg orker/tør konfrontasjonen face-to-face. Anonymkode: 8b7fe...cb1 1
ArneAnd Skrevet 20. april 2022 #7 Skrevet 20. april 2022 Jeg er så veloppdragen og høflig(eller billig😂) at jeg alltid takker ja hvis en date inviterer meg med hjem
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #8 Skrevet 20. april 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du er på date og tinderdaten spør om du vil være med vedkommende hjem, og du ikke vil det, hva svarer du da? Nei, takk, jeg skal hjem. Hvordan avviser du tinderdaten hvis du ikke føler deg tiltrukket av dem? (Hva sier du) Dette kjennes ikke riktig for meg Hvis du først har blitt med dem hjem og angrer, og finner ut at du ikke vil gjøre noe (f.eks. ha sex med dem) hva sier du da? Beklager, men jeg vil gå hjem. Forlater så stedet målrettet Anonymkode: 4883b...645 Anonymkode: 6bffb...23a
so_what Skrevet 21. april 2022 #9 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvordan avviser du tinderdaten hvis du ikke føler deg tiltrukket av dem? (Hva sier du) Jeg tenker at dette må det være helt greit å kunne være ærlig og direkte på, så lenge man samtidig er respektfull. Kanskje jeg gir henne et genuint kompliment, "men jeg kjenner likevel ikke den helt store tiltrekningen" eller noe i den dur. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis du er på date og tinderdaten spør om du vil være med vedkommende hjem, og du ikke vil det, hva svarer du da? Kommer an på hvorfor jeg ikke vil. Selv om det ikke nødvendigvis er likhetstegn mellom "bli med hjem?" og "ha sex?", så ligger det stort sett i kortene at det ene sannsynligvis blir å medføre det andre. Grovt sett ser jeg for meg tre mulige årsaker til at jeg ikke skulle ønske å bli med henne hjem og eventuelt ha sex: Jeg er ikke tiltrukket; se mitt svar over. Det passer faktisk ikke for meg akkurat i kveld. Skal tidlig opp neste morgen, eller hva det måtte være. Det er for tidlig i datingfasen til at jeg ønsker å bli intim riktig ennå, selv om jeg kjenner på en viss tiltrekning. Jeg vil helst at vi blir litt bedre kjent først. Igjen ser jeg egentlig ikke noen grunn til å pakke noen av disse årsakene inn i en annen forklaring enn det det faktisk er. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis du først har blitt med dem hjem og angrer, og finner ut at du ikke vil gjøre noe (f.eks. ha sex med dem) hva sier du da? Jeg er introvert og veldig lite spontan. Jeg unngår så langt jeg kan å ta valg på sparket. Jeg trenger ikke betenkningstid på om jeg vil bli med henne hjem, fordi det er noe jeg allerede vil ha vurdert på forhånd før spørsmålet blir stilt. Dermed er det også veldig lite sannsynlig at jeg skulle finne på å gjøre helomvending etter at jeg først har blitt med. Unntaket må være om det dukker opp noe veldig uforutsett, f.eks. fravær av intimhygiene eller hun har plastret det tredje rikes riksvåpen på stueveggen. Nok en gang ser jeg ingen grunn til å glatte over hvorfor jeg plutselig mistet lysten. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå