AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1 Del Skrevet 20. april 2022 Føler jeg mister litt inspirasjonen.... Hva er middagen du tyr til, som også fungerer for familien, som du vet har lite kalorier? Anonymkode: 05fc6...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 20. april 2022 #2 Del Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler jeg mister litt inspirasjonen.... Hva er middagen du tyr til, som også fungerer for familien, som du vet har lite kalorier? Anonymkode: 05fc6...a59 Fiskekaker med blomkålris og masse salat Kylling/kalkun wienerpølser med hjemmelaget potetmos + masse grønnsaker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #3 Del Skrevet 20. april 2022 Lapskaus Anonymkode: eafd3...77c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #4 Del Skrevet 20. april 2022 Ørretfilet bakt i folie med gulrøtter og purre med masse dill og fiskekrydder, med søtpotetmos til 😊 Anonymkode: 8ba96...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #5 Del Skrevet 20. april 2022 Lettsaltet torsk i folie med grønnsaker. Ovnsbakt sei med grønnsaker. Grønnsakssuppe med flatbrød for litt krunsj. Anonymkode: 1bec5...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #6 Del Skrevet 20. april 2022 Tortilla/Lompepizza Indisk kyllingsuppe Tacosalat Anonymkode: 5fc33...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 20. april 2022 #7 Del Skrevet 20. april 2022 Jeg bygger ofte opp middagene etter denne: Proteinkilde + karbkilde + 200 g grønnsaker (ca. 500 kcal) Noen forslag er kyllingsalat med quinoa, laks med brokkoli og brun ris, kjøttdeig med brokkoli og brun ris, lakseburger (grove hamburgerbrød) med salat og mager dressing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #8 Del Skrevet 30. april 2022 Wok, med eller uten oppkuttet kylling. Kjøper frossen wokblanding Panert torsk med kokt brokkoli. Finner begge deler i fryseren. Jepp kun det. Fransk kyllingsuppe. Lager alltid dobbelt av hva vi trenger og fryser resten. Taco med mest grønnsaker. Pleide å lage omelett før. Fin lettvint middag med en pose salat ved siden av. Anonymkode: f4371...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 30. april 2022 #9 Del Skrevet 30. april 2022 I dag spiser jeg fiskekaker med kokt potet og raspede gulrøtter. Kjedelig kanskje, men sunt, kalorifattig og lett å lage 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille89 Skrevet 30. april 2022 #10 Del Skrevet 30. april 2022 Kyllingsalat Wok med svinestrimler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. mai 2022 #11 Del Skrevet 1. mai 2022 Protein + masse grønnsaker: Laks med quinoa og brokkoli Kyllingsalat Sushi Vegetarretter (vegetarsuppe, vegetarsalat med vegetabilsk protein osv.) Torsk med rotgrønnsaker Kylling med rotgrønnsaker og kalorifattig saus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #12 Del Skrevet 1. mai 2022 Kålsuppe. I utgangspunktet er den nok kalorifattig, men jeg hiver endel olje oppi da. Lager jo flere porsjoner av gangen, men det er det eneste fettet. Deilig smak av krydre og poteter oppi også. Potetene kan man droppe, om man er redd kalorier. Man kan også koke noen egg, og hive oppi, om man vil ha mere protein. Anonymkode: c8023...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #13 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 20.4.2022 den 10.09): Føler jeg mister litt inspirasjonen.... Hva er middagen du tyr til, som også fungerer for familien, som du vet har lite kalorier? Anonymkode: 05fc6...a59 Chili sin carne(481 per porsjon) 1 stk løk ½ stk kinesisk hvitløk ½ stk rød chili 2 stk gul paprika 160 g maiskorn 2 bokser valgfrie bønner 40 g tacokrydder 700 g hakkede tomater 1 ss olje 2 dl vann 1 ts sukker ½ ts salt og ½ ts pepper 160 g fullkornsris (tørr) Tilbehør 1 stk lime 1 bunt koriander Avocado Tilbered risen som anvist på pakken. Skrell og finhakk løken og hvitløken. Finhakk chilien. Rens og kutt paprikaene i grove biter. Sil laken av maisen og bønnene i et dørslag, og skyll dem i kaldt vann. Varm opp en vid kjele til middels varme, og ha i litt olje. Stek løken, hvitløken, chilien, paprikaen og tacokrydderet i et par minutter, til løken er blank (se tips). Tilsett bønnene, maiskornene, de moste tomatene, grønnsaksbuljongen og 1– 2 dl vann, og kok opp. La gryten småkoke i 10–15 minutter. Smak til med litt sukker, salt, pepper og eventuelt mer av tacokrydderet. Kutt limen i båter. Skyll, rist og grovhakk korianderen. Server med limebåtene, korianderen og avocado Anonymkode: a6773...d3a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #14 Del Skrevet 4. mai 2022 Kyllingsuppe Innholder kyllingfilet, vann, kyllingbuljong, gulrot, paprika, vårløk, hvitløk, chili, pepper, karri og pittelitt salt☺️ Ungene spiser nanbrød til også. Torskefilet med potetbåter, brokkoli og gulrot (og ketsjup til ungene haha). Taco - lett å gjøre kalorifattig for meg Anonymkode: ff015...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #15 Del Skrevet 4. mai 2022 Wok eller andre varianter av pannestekte grønnsaker, har bare i hva enn jeg har i kjøleskapet. Enorm salat. Stekt fisk med noe grønnsaker til. Grønnsakssuppe. (PS: "to go" er takeawaymat, altså noe du tar med deg. Uttrykket du leter etter er "go to". ) Anonymkode: a402d...b50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #16 Del Skrevet 5. mai 2022 Kyllingsalat. Ingen dressing. Bare kylling, salat/spinat/kål, agurk, paprika, løk, mais osv. Anonymkode: 0d8ad...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 6. mai 2022 #17 Del Skrevet 6. mai 2022 Freser litt hvitløk og chili i olivenolje, steker squash, har så oppi en halv pose grønnkålmiks og lar det surre en stund. Så tar jeg det i en bolle sammen med en boks tunfisk. Har jeg et kokt egg tar jeg det oppi også, samme med kokte poteter. Blander sammen, har på salt, pepper og sitronsaft. Bruker også ofte paprika, rødbeter, broccoli eller andre ting også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #18 Del Skrevet 15. mai 2022 Entrecôte. Holder meg mett til neste dag. Anonymkode: ec219...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #19 Del Skrevet 15. mai 2022 Salat med kyllingfilet eller kokt egg. Toppes med litt Flying Goose Sriracha Mayo. Anonymkode: 6f234...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå