AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1 Skrevet 20. april 2022 Hei! Jeg har en fin penis, men er omskjært, ikke spør hvorfor. Penisen min er TYKK, har jeg hørt damer si. Normal lengde. Men penishode mitt kan kanskje være for stramt/lite for noen. Spiller det noen rolle for dere? Anonymkode: 6f15f...619
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #2 Skrevet 20. april 2022 Høres bare deilig ut det der. Anonymkode: 3def2...438 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #3 Skrevet 20. april 2022 Nei. Slutt å overtenke din egen penis. Den er helt sikkert mer enn bra nok! Anonymkode: 6caab...f07 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #4 Skrevet 20. april 2022 Er den tykk, vit å bruk den fordelen. Har den stort hode, hammer dick, vit å bruk den fordelen. Har du som meg begge deler, jeg vet å bruke disse fordelene hver for seg og sammen. Men fokuset er ikke der før langt inn i elskoven. Har du verken eller, vit å bruke fingre og tunge som en gud. Noe alle menn forsåvidt gjør lurt i å mestre. Konklusjonen er å være god på noe, noe hun liker, noe som får henne til å nyte, å komme. La henne være fornøyd før du entrer, og hvis du er begavet med en god kuk, gjør reisen videre til en reise for henne også, så ikke glem resten av henne når du går videre. Husk at gir du en kvinne en orgasme før piv, så er hun så full av oxytocin at hun lettere vil få en emosjonell orgasme(r) når du kommer inn i henne. Da er det ikke sikkert at hun trenger sånn eller sånn kuk, hun kommer igjen bare av nærheten og magien du kan bidra til. En kvinnes porter, som munn, hals, bryster, mage, osv, så klitoris, g punkt og cervix, er alle fulle av nerver som henger sammen med hverandre. Dette samt kommunikasjon, glede, ditt smil, trygghet, sammen betyr mer enn mye annet. Fokuser på det, så vil din feite kuk, uten hammerhode, være mindre viktig før du gripes av hennes kjærlighet som resultat av at du er en god elsker, en mann mer enn å være han penisfokuserte, dusten, som innerst inne tror verden går under uten å ha the hammerdick. Slutt å være så puslete. Dette kan du bli god på. . Anonymkode: 7cbbb...9cb 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #5 Skrevet 20. april 2022 42 minutter siden, AnonymBruker said: Er den tykk, vit å bruk den fordelen. Har den stort hode, hammer dick, vit å bruk den fordelen. Har du som meg begge deler, jeg vet å bruke disse fordelene hver for seg og sammen. Men fokuset er ikke der før langt inn i elskoven. Har du verken eller, vit å bruke fingre og tunge som en gud. Noe alle menn forsåvidt gjør lurt i å mestre. Konklusjonen er å være god på noe, noe hun liker, noe som får henne til å nyte, å komme. La henne være fornøyd før du entrer, og hvis du er begavet med en god kuk, gjør reisen videre til en reise for henne også, så ikke glem resten av henne når du går videre. Husk at gir du en kvinne en orgasme før piv, så er hun så full av oxytocin at hun lettere vil få en emosjonell orgasme(r) når du kommer inn i henne. Da er det ikke sikkert at hun trenger sånn eller sånn kuk, hun kommer igjen bare av nærheten og magien du kan bidra til. En kvinnes porter, som munn, hals, bryster, mage, osv, så klitoris, g punkt og cervix, er alle fulle av nerver som henger sammen med hverandre. Dette samt kommunikasjon, glede, ditt smil, trygghet, sammen betyr mer enn mye annet. Fokuser på det, så vil din feite kuk, uten hammerhode, være mindre viktig før du gripes av hennes kjærlighet som resultat av at du er en god elsker, en mann mer enn å være han penisfokuserte, dusten, som innerst inne tror verden går under uten å ha the hammerdick. Slutt å være så puslete. Dette kan du bli god på. . Anonymkode: 7cbbb...9cb Som mann som har hatt super komplekser for penisen. Jeg syntes den var for liten, for kort, for tynn, jeg mente jeg kom for fort. Etter 9 år i forhold, der fruen plutselig tok ordentlig tak i dette, og forklarte meg størrelsen på min penis opp mot alle tidligere elskere, så skjønte jeg att den absolutt ikke er liten, men over gjennomsnittet på både lengde og tykkelse. Ett tips, spør partneren du har sex med hva hun/di mener etter dere har hatt sex. Og sørg for att hun/di er trygg på å fortelle deg nøyaktig hva di mener. Anonymkode: b776d...53a
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #6 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ett tips, spør partneren du har sex med hva hun/di mener etter dere har hatt sex. Et tips fra en gammel kg-bruker; ikke spør om noe du ikke takler svaret på. Anonymkode: 853bc...e0e
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #7 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Et tips fra en gammel kg-bruker; ikke spør om noe du ikke takler svaret på. Anonymkode: 853bc...e0e Det vet nok TS, siden han allerede har valgt KG, i steden for med damer han ligger med. Men, men vi skriver jo rett ut at fokuset hans er lite relevant for hvordan han oppleves som elsker. . Anonymkode: 7cbbb...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå