Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tydelig sterkere teststrek enn kontrollstrek i ca 48 timer. Premom viser også høye tall på rundt 2,5-2,9. Noen som vet når kan jeg regne med å ha eggløsning? 

Anonymkode: 6d096...bea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis den dagen den blir negativ igjen ? Hvis det ikke er hormon kluss som gjør at man har vedvarende høyt lh uten at egget slipper ?

AnonymBruker
Skrevet

Ca 24 timer etter første positive test. Jeg hadde samme som deg og hoppet i høyet i dagesvis for å få med oss eggløsningen.

Leste et sted på nett at egget nesten alltid slipper 12-24 timer etter første positive test. Nå er jeg gravid og alle ul hittil har pekt mot at babyen ble unnfanget 24 timer etter første positive test 😊

Anonymkode: fa073...3a3

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ca 24 timer etter første positive test. Jeg hadde samme som deg og hoppet i høyet i dagesvis for å få med oss eggløsningen.

Leste et sted på nett at egget nesten alltid slipper 12-24 timer etter første positive test. Nå er jeg gravid og alle ul hittil har pekt mot at babyen ble unnfanget 24 timer etter første positive test 😊

Anonymkode: fa073...3a3

Gratulerer og tusen takk for svar 😊 Jeg fikk første positive test på cd11. Vi hadde sex på cd9 og cd11 så da er det bare å krysse fingrene 😉 

Anonymkode: 6d096...bea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...