Gjest LitenMymle Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Hei, er en kvinne på 25 som tenker å flytte på hybel til høsten. Da eg ønsker å trekke meg tilbake og ha det pent koselig og rent på hybelen min. Bor nå i kollektiv og dessverre er det vanskelig når kjøkkenet alltid er fullt med oppvask. Osv. Er student på permisjon og jobber ikkje no på grunn av sjukdom. Får derfor stønad av Nav. Er det mulig å finne en OK hybel i Oslo ? Opplever at mange ønsker informasjon om jobb/ studier. Og eg er «naver». Det begynner å stresse meg da eg vil flytte men føler ikkje at eg har så god råd, og stiller ikkje sterkt på markedet. Har kanskje ikkje penger til depositum en gang. Samtidig orker eg ikkje bo med folk som ikkje vasker kjøkkenet eller do/ dusj. Skal legge ut annonse på hybel. no/ Finn. Men finnes det andre steder eg kan nå ut til utleiere på ? Som ikkje har fordommer mot mennesker som ikkje har jobb pga. sjukdom ?
Elysion Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 Jeg brukte Hybel.no og synes den siden fungerte bra, men jeg var ikke i samme situasjon som deg. Masse lykke til uansett - håper du finner noe! ♡ 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 Jeg vet i alle fall at mange er ekstra skeptiske til dem som må ha "NAV-garanti" i stedet for å stille med eget depositum. Så hvis du klarer så ville jeg prøvd å skrape sammen til depositum, da får du bedre sjanser. Anonymkode: 3a2f4...c0a 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #4 Skrevet 19. april 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet i alle fall at mange er ekstra skeptiske til dem som må ha "NAV-garanti" i stedet for å stille med eget depositum. Så hvis du klarer så ville jeg prøvd å skrape sammen til depositum, da får du bedre sjanser. Anonymkode: 3a2f4...c0a Støtter dette, hadde aldri leid ut til noen med Nav garanti Anonymkode: 24111...c8b 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #5 Skrevet 19. april 2022 Du kan jo oppgi at du er student. Folk som et sykemeldte fra jobb, sier jo fortsatt at de har et arbeide. Men det et dyrt for hybel. Selv en på 15 m2 koster gjerne 10 000 -11 000 per måned Anonymkode: 353b8...516 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #6 Skrevet 20. april 2022 Hadde jeg vært deg hadde jeg søkt meg inn på et studie også bodd i en studentbolig. Da får du billige og gode hybler. Er bare å møte opp noen ganger på studiet eventuelt.. Anonymkode: 8b7be...519 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå