Gjest Per Skrevet 4. november 2005 #1 Skrevet 4. november 2005 Som godt voksen mann kan jeg bare uttale meg om damene. Hvis man snakker om erfaring i den sammenheng å være "god i sengen", så er min erfaring den motsatte av hva mange skriver om her. De damene som er selektive er mye bedre. DU betyr noe og de vil finne ut hvordan. Hvordan kan man utvikle en kommunikasjonsevne på dette området ved et titalls tilfeldige menn som man (stort sett) har knullet med i fylla! Og en annen påstand: Sex er ikke i hovedsak teknikk. Og selve teknikken tror jeg ikke man lærer best av fremmede. En annen påstand, ut i fra mitt erfaringsgrunnlag: Damer med masse ONS bak seg har mer psykiske problemer. De kompenserer for andre behov ved å ha tilfeldig sex. De værste kan ofte være damer som har vært misbrukt seksuelt. Disse ONS har ikke kommet som et bevisst valg (gjelder selvfølgelig ikke alle), men som følge av mangel på grenser. De skammer seg gjerne i ettertid eller fortrenger det hele. De som gjerne lyver mest er damer med mange ONS bak seg, og de lyver ikke bare om sin fortid. Satt litt på spissen blir sex som et slags dop. Og kjenner man til rusmisbrukere, så vet man at de begynner å lyve om sitt misbruk. Til slutt lyver de om alt-ofte helt uten noen forståelig grunn. For ordens skyld, så er dette bare mine observasjoner. Jeg har hatt min dose med tilfeldig sex, men etter fyllte 30 så har jeg sett helt andre verdier enn å ta frem pikken med en fremmed etter en bytur.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #2 Skrevet 5. november 2005 Det stemmer bra, spesielt psykisk ustabile damer som kompenserer med sex, de trenger bekreftelsen, men tørr ikke innvolvere seg i bare en, så blir det løgn på løgn og rot uten ende.
Gjest -jente- Skrevet 5. november 2005 #3 Skrevet 5. november 2005 Vel Per, min eneste kommentar til deg er at innlegget ditt høres helt ok ut det. Grei informasjon på en måte. Men jeg synes ikke det er imponerende at du kom fram til den erkjennelsen først ved fylte 30. Dette var ting jeg visste da jeg var 13, selv om jeg aldri hadde hatt sex før (hadde det vel for første gang da jeg var 20). -jente-
aline Skrevet 5. november 2005 #4 Skrevet 5. november 2005 (endret) jeg vil si meg enig i to av tankene dine, selv om jeg ikke vil rette det kun mot kvinner, ser på menn som ganske like, ihvertfall på punkt en. jeg kan vel også tenke og mene at om man har hatt ett stort antall ons og lite faste forhold med faktiske følelser, så er man ikke nødvendigvis av de som er "erfarne i senga". man lærer lite om god sex ved å ha mange ons, og det gjelder både kvinner og menn. for som du sier, sex er ikke bare teknikk, for noen. når det gjelder det med psykiske problemer, kjenner jeg lite til psyken og sexlivet til folk som har hatt mange ons, bortsett fra meg selv. har hatt min del av ons og har en vond psyke, så sånn fra egne erfaringer stemmer det. men så stopper det. at man lyver om det og annet rundt dette? har jeg aldri sett poenget i. og ang misshandlede kvinner aner jeg ikke og vil ikke engang begynne å prøve å sette meg inn i. jeg er heldigvis ikke der selv. bortsett fra det, så kan jeg si nesten som deg: etter fylte 30 (var vel litt før det jeg fant det ut, men pytt), har jeg sett helt andre verdier en å ligge med folk jeg ikke er i ett forhold med. Endret 5. november 2005 av aline
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå