AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Hei Har blitt sammen med en mann som har fetisj for å motta golden showers. Vi er begge snart 40. Jeg har ikke denne fetisjen selv, og har aldri vært med noen som har det. Jeg elsker han og vil derfor oppfylle hans fantasier, så vi har så vidt prøvd noen ganger. Det jeg er litt redd for er likevel at jeg i lengden skal synes det er litt kjipt å måtte blande dette inn som del av sex, når jeg selv egentlig synes det er litt kvalmt, for å være helt ærlig. Har ikke følt så mye på det enda, fordi jeg er i en forelskelsesrus, men feks etter han har dusja av seg kan jeg noen ganger merke litt lukt enda, og da kan jeg bli litt kvalm. Er det noen som er i eller har vært i en lignende situasjon, altså at du er med noen som liker golden showers, og har dette fungert gjennom et lengre sexliv? Evt. om det er noen har som har samme fetisj, og hvordan de løser det med partner. Anonymkode: 0dcb2...fb3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 Har ikke vært borti det selv, men for å eliminere litt av lukten så er det nok en stor fordel å være godt hydrert så urinen ikke er så konsentrert. Anonymkode: 079d2...6db 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har ikke vært borti det selv, men for å eliminere litt av lukten så er det nok en stor fordel å være godt hydrert så urinen ikke er så konsentrert. Anonymkode: 079d2...6db Sant. Problemet er at han vil ha den mest mulig konsentrert, hehe. TS Anonymkode: 0dcb2...fb3
Blåjojo Skrevet 19. april 2022 #4 Skrevet 19. april 2022 Be han vaske seg bedre da. Har gjort dette selv noen ganger, men aldri opplevd lukt etterpå. Men Om det byr deg sterkt imot å gjøre det, så synes jeg du skal slutte. Vær ærlig på det og si at dette ikke er noe du ønsker å fortsette med. Du har jo prøvd, og vet derfor hva det dreier seg om. 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #5 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sant. Problemet er at han vil ha den mest mulig konsentrert, hehe. TS Anonymkode: 0dcb2...fb3 Da har dere et problem dere ikke blir kvitt. Det løses ved at du bestemmer selv hvordan det gjøres, og dersom det i det hele tatt skal gjøres. Anonymkode: 3216e...e1d 3
SlemUlv Skrevet 20. april 2022 #6 Skrevet 20. april 2022 Eneste som hjelper her, er å prate sammen. Du skal selvfølgelig ikke gjøre noe du ikke er komfortabel med. Du har lov å sette grenser for ditt sexliv, akkurat som din partner har lov å ha sine fetisher. Noen ganger er man bare ikke kompatible. 3 3
Fnugg Skrevet 20. april 2022 #7 Skrevet 20. april 2022 Om du ikke er komfortabel med det, så lar du det være. Er du nysgjerrig på det kan dere møtes på halvveien, f.eks med at det ikke må være så konsentrert og at han dusjer seg skikkelig etterpå. Vi praktiserer det av og til, han er den som står for showeren da og for vår del mer i en degrading sammenheng. Han vil helst jeg svelger det, jeg har litt vansker med det, så vi møtes på midten ved at han tisser på meg og jeg har åpen munn, svelger/spytter ut som det passer meg. Han må alltid drikke godt i forkant og jeg må alltid få dusje skikkelig når vi er ferdige. Men dette er noe som er såpass spesielt, at begge må tenne på det for å få det til å funke, tror jeg. Jeg er veldig for å prøve ut nye ting, please partneren sin osv, men ikke om det er noe man virkelig kjenner på at man IKKE vil. Elsker man noen aksepterer man hverandres grenser. Er det en kink han ikke vil leve uten vil dere begge få det bedre sammen med noen andre. 4 1
Michaelhe Skrevet 20. april 2022 #8 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei Har blitt sammen med en mann som har fetisj for å motta golden showers. Vi er begge snart 40. Jeg har ikke denne fetisjen selv, og har aldri vært med noen som har det. Jeg elsker han og vil derfor oppfylle hans fantasier, så vi har så vidt prøvd noen ganger. Det jeg er litt redd for er likevel at jeg i lengden skal synes det er litt kjipt å måtte blande dette inn som del av sex, når jeg selv egentlig synes det er litt kvalmt, for å være helt ærlig. Har ikke følt så mye på det enda, fordi jeg er i en forelskelsesrus, men feks etter han har dusja av seg kan jeg noen ganger merke litt lukt enda, og da kan jeg bli litt kvalm. Er det noen som er i eller har vært i en lignende situasjon, altså at du er med noen som liker golden showers, og har dette fungert gjennom et lengre sexliv? Evt. om det er noen har som har samme fetisj, og hvordan de løser det med partner. Anonymkode: 0dcb2...fb3 Jeg synes dette er ubehaglig og uhygiensk. Jeg har aldri vært borti det selv, men noe fot-greier har jeg sett. Jeg tenkte det var uskyldig og harmløst. Men så tenkte jeg litt igjennom hvor slitsomt dette blir over tid. Så da gikk jeg en annen vei.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #9 Skrevet 20. april 2022 Sært. Be han vaske seg bedre. Tja du venner deg vel til det. Eller ikkje 🤪 Anonymkode: 212cc...2b1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #10 Skrevet 20. april 2022 Hvis ikke du er komfortabel med det skal du ikke gjøre det. Jeg er prippen og er ikke med på noe som innebærer urin og fare for avføring. Da lever jeg heller alene. Men har heldigvis slippet unna sånt Anonymkode: b2b82...672
Elaine Marley Skrevet 22. april 2022 #11 Skrevet 22. april 2022 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.
MuffinStud Skrevet 22. april 2022 #12 Skrevet 22. april 2022 Han må anerkjenne og løse problemet med lukt. I tillegg fremdeles verdsette at du strekker deg for dette. Det er overhodet ikke vanskelig å skjønne at du ikke vil at kjæresten skal lukte urin. Urin har vi en instinktiv aversjon mot. Du har ikke noe intensjon eller ønske om "tilvenning" av denne lukta. Du har ikke tenkt å være en del av "paret som stinker urin". Ferdig snakka. 2
Påkrevd Skrevet 22. april 2022 #13 Skrevet 22. april 2022 Michaelhe skrev (På 20.4.2022 den 11.38): Jeg synes dette er ubehaglig og uhygiensk. Jeg har aldri vært borti det selv, men noe fot-greier har jeg sett. Jeg tenkte det var uskyldig og harmløst. Men så tenkte jeg litt igjennom hvor slitsomt dette blir over tid. Så da gikk jeg en annen vei. Akkurat det med hygienen bør ikke være noe argument. Under sex utveksler man mange kroppsvæsker som er langt, langt verre sånn sett. Det jeg lurer mer på i denne saken er lukta. Lukter det virkelig urin av fyren, så har han jo knapt nok dyppa fingeren i vann. En god vask fjerner alt. Men det er jo også mulig at TS, fordi hun ikke er 100% komfortabel med det, innbiller seg at det lukter. Jeg har både mottatt og gitt golden showers, alltid i eller i nærheten av dusj, og har aldri merket et snev av lukt etterpå. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #14 Skrevet 24. april 2022 Jeg både mottok og ga golden showers med eksen. Da drakk vi alltid mye vann først. Var egentlig lite både lukt og smak. Anonymkode: e0b89...42c
NoshitsherlockNO Skrevet 24. april 2022 #15 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (På 20.4.2022 den 0.18): Hei Har blitt sammen med en mann som har fetisj for å motta golden showers. Vi er begge snart 40. Jeg har ikke denne fetisjen selv, og har aldri vært med noen som har det. Jeg elsker han og vil derfor oppfylle hans fantasier, så vi har så vidt prøvd noen ganger. Det jeg er litt redd for er likevel at jeg i lengden skal synes det er litt kjipt å måtte blande dette inn som del av sex, når jeg selv egentlig synes det er litt kvalmt, for å være helt ærlig. Har ikke følt så mye på det enda, fordi jeg er i en forelskelsesrus, men feks etter han har dusja av seg kan jeg noen ganger merke litt lukt enda, og da kan jeg bli litt kvalm. Er det noen som er i eller har vært i en lignende situasjon, altså at du er med noen som liker golden showers, og har dette fungert gjennom et lengre sexliv? Evt. om det er noen har som har samme fetisj, og hvordan de løser det med partner. Anonymkode: 0dcb2...fb3 Det hadde vært et automatisk nei for meg og noe jeg ikke hadde vært komfortabel med og om denne fetisj var veldig viktig for min partner hadde ikke det vært en riktig match for meg. Eksen min hadde fotfetisj og det fungerte ikke i lengden. Jeg syns det var kvalmt og direkte ekkelt. Han fikk aldri røre mine føtter- og det ble et slags savn fra hans side. Jeg valgte å ende forholdet. Vi hadde aldri funnet en mellomting der.
Gjest Paramount Skrevet 25. april 2022 #16 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (På 20.4.2022 den 0.25): Sant. Problemet er at han vil ha den mest mulig konsentrert, hehe. TS Anonymkode: 0dcb2...fb3 Jeg tenner også veldig på damas tiss, men dette er nasty og vil gi deg avsmak. Det er du som gir, og du som bestemmer. Dersom du ønsker å tilfredsstille han, gjør det på din måte. At den ene "ofrer" seg helt for den andre går ikke i lengden, det må være noe ved det for begge.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #17 Skrevet 25. april 2022 🤮tiss & bæsj🤮 Hver sin lyst, men ikke plag meg med det. Anonymkode: 20eb1...82d 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #18 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): 🤮tiss & bæsj🤮 Hver sin lyst, men ikke plag meg med det. Anonymkode: 20eb1...82d Ts spør ikke om du liker det eller ikke. Det er du som plager deg selv ved å oppsøke temaet. Anonymkode: 3216e...e1d 1
Master1 Skrevet 25. april 2022 #19 Skrevet 25. april 2022 Av de jeg har gitt det til sier at om jeg drikker masse vann og tømmer blæra to ganger før jeg gir . Så er det tilnærmet lukt å smakfritt. Og mitt inntrykk er at fler og fler liker det..... Selv om det ikke er noen som utbasunerer det... Noen liker det bare på kroppen mens enkelte elsker det i alle tre hull. Har latt kvinnene få styre strålen fritt til å begynne med....og det har de satt stor pris på....tror de føler seg tryggere da. M@ster
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #20 Skrevet 25. april 2022 Jeg dater en fyr nå, og vi har begge denne fetisjen. Vi er litt ulike på hvilket nivå vi vil ha det, han liker det drøyere enn meg. Han vil ha det i munnen og gjerne svelge. Jeg er nøye med å være godt hydrert, vi gjør det i dusjen og vasker hverandre etterpå. Det er en veldig fin og koselig måte å løse rensligheten på iaf. Jeg tenner mest på å gi, han elsker å få- så det passer perfekt sånn sett. Hvis dette ikke er noe som tenner deg, så snakk sammen. Han bør respektere dine grenser- og du strekker deg jo for å imøtekomme hans ønsker. Forklar hva du kjenner på rundt det, og si at du ikke fikser lukten helt- at du ikke vil ha det konsentrert og at du trenger å vite at han er helt ren etterpå. Jeg syns selv det er litt weird og skjønner ikke helt hvorfor jeg tenner på det- men jeg føler meg veldig rå og frigjort når jeg gir, også er det fantastisk å se hvor mye han digger det jeg gjør. Kanskje det er et nyttig perspektiv, ts? Anonymkode: f076e...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå