AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Har en venn som har møtt ei dame som er jomfru. Hun vil vente til det er med en spesiell i følge henne selv. Hun har følelser for min venn, men han føler ikke like sterkt tilbake. Han har derimot ikke sagt til henne at det trolig aldri blir dem, mer at han jatter litt med. Er han en drittsekk om han har sex med henne? Anonymkode: 0fd57...771
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 Han er jo drittsekk om han lyver om at han vil noe seriøst med henne, om han vet at han ikke vil det. Ærlighet varer lengst. Anonymkode: eae86...8b1 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 Ja, når han vet hva hun tenker og vil, men unnlater å fortelle hva han tenker og føler, så er det drittsekkoppførsel. Anonymkode: 0a43c...781 1
PurpleTuliip Skrevet 19. april 2022 #4 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har en venn som har møtt ei dame som er jomfru. Hun vil vente til det er med en spesiell i følge henne selv. Hun har følelser for min venn, men han føler ikke like sterkt tilbake. Han har derimot ikke sagt til henne at det trolig aldri blir dem, mer at han jatter litt med. Er han en drittsekk om han har sex med henne? Anonymkode: 0fd57...771 Ja. Når hun har vært så tydelig på at hun vil vente med sex til det er en spesiell en så er det dårlig gjort å ha sex med henne når det ikke er intensjoner om noe mer. Men jeg regner med at hun ikke er så «lett» å få til sengs om hun har bestemt seg for å vente på «en spesiell» Håper virkelig ikke det for hennes del. 1
feliek54 Skrevet 19. april 2022 #5 Skrevet 19. april 2022 Hvis hun sier at hun vil med han bare om det blir forhold og han later som me vil ikke ha forhold så er han slem og lurer henne .ikke bra 1
MrKennedy75 Skrevet 20. april 2022 #6 Skrevet 20. april 2022 En mann som ikke respekterer en kvinne, noe som også inkluderer hennes valg, er naturligvis en drittsekk, det er jo selve definisjonen på drittsekk. Så ja, han er en drittsekk hvis han ligger med henne. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #7 Skrevet 20. april 2022 Ja, klart drittsekk. Anonymkode: 722f0...6be
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #8 Skrevet 20. april 2022 Hadde det vært min kompis, så hadde han fått seg en på trynet om han gjorde det. Jeg hadde og sagt det tydelig til henne att han bare leker med henne! Anonymkode: 87e77...8f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå