Gå til innhold

Kan man trene seg til timeglassfigur?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker da spesielt på smal midje og bredere hofte. Skjønner at man ikke kan trene seg til større pupper. 

Jeg er slank, men kunne ønske jeg hadde mer timeglassfigur, smal i livet og en naturlig bue ned fra midjen til over hoftene og mot lårene. Jeg har naturlig "sprettrumpe", men hvis du ser meg forfra så er det som at "buen" går litt inn ved "hoftebenet" slik at det blir som et svagt 3-tall, som nedenfor: 

image.png.32f91cca7d2cb0ed852fdc82a412a1a6.png

Er det mulig å trene opp denne "siderumpen" slik at det går fra venstre modell til høyre? (I så fall har noen tips på øvelser?) 
Eller er vi bare født forskjellig? 

Anonymkode: 4ce34...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi er bare født forskjellig. Du kan få litt større rumpemuskler og så smal midje som du er genetisk anlagt for med riktig trening, men har du ikke timeglassfigur så får du aldri det.

Anonymkode: 973e3...f36

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men ikke følg trender når det gjelder kropp! Den første der ser jo mye bedre ut, sånn EGENTLIG! Hvis man ikke er forgiftet av Kardashians o.l.

Anonymkode: 2facb...0b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du vil nok få mer timeglass av å gå med korsett over lang tid, men sunt er det jo ikke. Tror ikke du klarer å trene bort hipdips.

Anonymkode: ca533...a31

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det videoen til fitbyivana? Hun redigerer thumbnailsene noe veldig i alle fall 

Vi er alle forskjellige og lagrer fett ulikt på kroppen, men det skader jo virkelig ikke å ha en sterk kropp 

Anonymkode: 46c9f...cf9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok blir nok lurt av alle disse redigerte bildene overalt. 
Får vel bare fortsette å trene slik at jeg føler meg sprek og sunn, men ikke fokusere så mye på detaljer i formene 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tenker da spesielt på smal midje og bredere hofte. Skjønner at man ikke kan trene seg til større pupper. 

Jeg er slank, men kunne ønske jeg hadde mer timeglassfigur, smal i livet og en naturlig bue ned fra midjen til over hoftene og mot lårene. Jeg har naturlig "sprettrumpe", men hvis du ser meg forfra så er det som at "buen" går litt inn ved "hoftebenet" slik at det blir som et svagt 3-tall, som nedenfor: 

image.png.32f91cca7d2cb0ed852fdc82a412a1a6.png

Er det mulig å trene opp denne "siderumpen" slik at det går fra venstre modell til høyre? (I så fall har noen tips på øvelser?) 
Eller er vi bare født forskjellig? 

Nei.

Disse som er på sosiale medier har tatt kirurgi, type BBL/360 lipo osv. 

Eventuelt photoshopper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hip dips tror jeg ikke er mulig å gjøre noe med. Jeg har også det, og visste ikke engang at det var en greie før jeg så det på sosiale medier. 

Anonymkode: 4c6f2...5f1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fløff skrev (Akkurat nå):

Nei.

Disse som er på sosiale medier har tatt kirurgi, type BBL/360 lipo osv. 

Eventuelt photoshopper. 

Hun her photoshopper noe veldig. Jeg er selv interessert i fitness, men "hater" denne influenceren. Hun har flere videoer hvor hun lover stor sprettrumpe på alt fra 10 dager til 2 uker, og før-etter bildene er selvfølgelig også redigert 

Anonymkode: 46c9f...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ok blir nok lurt av alle disse redigerte bildene overalt. 
Får vel bare fortsette å trene slik at jeg føler meg sprek og sunn, men ikke fokusere så mye på detaljer i formene 👍

Nettopp. Alle kropper ser forresten bra ut når de er veltrente og sunne synes jeg da. Bedre enn disse kroppene som åpenbart er operert eller photoshopet. Ser bare rart ut. 😬

Sprek og sunn er et bra mål! Og gjerne sterk om du synes det er gøy med styrketrening. 💪🏻😅

Anonymkode: 973e3...f36

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...