Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært på snap på mange mnd da jeg ikke gadd å laste inn på nytt etter at jeg fikk ny tlf. Bestemte meg for å laste ned her om dagen, og da ser jeg at en jeg hadde et godt øye til for lenge siden har lagt meg til der for en stund siden. Godtok det, og da ser jeg at det står mottatt fra han, men når jeg går inn så er det ikke noe der lenger.

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Vil ikke virke overlegen ved at han tror at jeg ikke gidder å svare. Vil heller ikke spørre om han har sendt noe, med fare for å virke innbilsk. Kan jo være at han har sendt felles til mange også.

Hva ville dere gjort?😊

Anonymkode: f20ef...bd0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lagt meg. God natt!

Anonymkode: ada86...db1

Gjest GulSol
Skrevet

Det slettes etter to måneder eller noe sånt. 

AnonymBruker
Skrevet
GulSol skrev (Akkurat nå):

Det slettes etter to måneder eller noe sånt. 

Ja det var over 2 mnd siden så jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Send ham forespørsel selv.😊

Anonymkode: e42dd...bf4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Send ham forespørsel selv.😊

Anonymkode: e42dd...bf4

Svarte på forespørselen hans, så han er lagt til. Men finner ikke ut hva han har sendt. Synes det blir for dumt å spørre om det. Han er en halvveis bekjent fra tidligere jobbsammenheng, så vil ikke virke innbilsk heller😊

Skrevet

Han har mest sannsynlig ikke sendt noe, det ser bare sånn ut og om du går inn på han så står det noe ala "send ett hei" eller noe sånt :)  Jeg får sånn med alle jeg legger til på den måten.

AnonymBruker
Skrevet
DrueSmoothie skrev (5 minutter siden):

Han har mest sannsynlig ikke sendt noe, det ser bare sånn ut og om du går inn på han så står det noe ala "send ett hei" eller noe sånt :)  Jeg får sånn med alle jeg legger til på den måten.

Nei, da jeg gikk inn på han så sto det at meldinger automatisk var slettet. Når jeg ser på navnet i ettertid så står det mottatt og en rød firkant, som betyr bilde vel. En annen jeg godtok har ikke sendt noe. Der står det bare "si hei".

Blir det rart å sende en melding og spørre om han har sendt noe, og at jeg ikke ser det fordi jeg ikke har vært på snap på lenge?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, da jeg gikk inn på han så sto det at meldinger automatisk var slettet. Når jeg ser på navnet i ettertid så står det mottatt og en rød firkant, som betyr bilde vel. En annen jeg godtok har ikke sendt noe. Der står det bare "si hei".

Blir det rart å sende en melding og spørre om han har sendt noe, og at jeg ikke ser det fordi jeg ikke har vært på snap på lenge?

Ja det tenker jeg blir rart å spørre om nå. Han får jo ett varsel om at du har lagt han til. Så vil han sende noe så gjør han nok det. Om ikke er det jo ikke i veien for at du også sender han noe :) Om så er bare tar han med på en typisk random snap du sender rundt i hverdagen til mange andre :)

Anonymkode: 3a068...70b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...