AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Hei, jeg ønsker å reise til et pittoresk sted med min 12 år gamle datter. Helst Frankrike, Italia, Kroatia eller Spania. Har tenkt at siden vi reiser alene vi to hadde det vært fint å vært et sted med andre barn, men ser at disse badebyene med de store hotellene ofte ikke er så sjarmerende. Viktig er basseng og nærhet til strand for datteren, men for mor er det også ønskelig å ikke være så langt unna en koselig landsby. Tenker å reise helt i starten på skoleferien og være borte ei ukes tid. Er åpen for både charter og fly/hotell separat. Budsjettet er ikke det høyeste, så håper å finne noe til en overkommelig pris. Ønsker helst ikke å leie bil men enten ha transfer eller kollektivtransport. Anonymkode: af926...1d7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 B&b i Antibes? Koselig sted i gamlebyen, rett ved offentlig strand. Sørg for å få rom mot bakgården. Ikke basseng. Ellers kan kanskje Porto de Soller på Mallorca være noe? Madeira hvis du bor et sted med charter dit. Anonymkode: a159e...b5c
Chelsea Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 Jeg lurer på å reise til Costa Brava eller Costa del Sol, noen anbefaling til fine ikke så overfylte steder der som passer for tenåringer? Evt. Parga, noe som har erfaring med det? Hvis jeg skulle høre på tenåringen så er hotell med badeland poppis og møte andre norske så da er vel Vingsenter e.l. det som gjelder? Mottar gjerne tips 🙂
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #5 Skrevet 23. april 2022 On 4/21/2022 at 5:18 PM, Chelsea said: Jeg lurer på å reise til Costa Brava eller Costa del Sol, noen anbefaling til fine ikke så overfylte steder der som passer for tenåringer? Evt. Parga, noe som har erfaring med det? Hvis jeg skulle høre på tenåringen så er hotell med badeland poppis og møte andre norske så da er vel Vingsenter e.l. det som gjelder? Mottar gjerne tips 🙂 Hva med Nerja i sør-spania? Anonymkode: ba4ee...b8b
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #6 Skrevet 23. april 2022 Cadaques. En nydelig liten by i Spania, helt på grensa til Frankrike. Utrolig vakkert og sjarmerende der. Anonymkode: cd892...b38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå