Gå til innhold

Ettåring og reaksjon på mat

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spiste middag idag, og ettåringen spiste med hele ansiktet som vanlig. Etterhvert så jeg at hun ble rød rundt munnen. Hun spiste karbonadedeig, potetsalat, agurk og lompe. Hun har spist det før uten å reagere. Har dere sett sånt utslett før? 😕

76D33155-F15D-44F2-88E0-BCCC5AC413A7.jpeg

Anonymkode: 474bd...ad1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være bare lokal irritasjon. Mye mat kan irritere huden, dette er en av grunnene til at man må være nøye med vask etter måltider.

Vask og tørk ansiktet, og følg med. Så lenge det bare er litt utslett trenger du ikke gjøre noe, med mindre det skjer ofte.

Anonymkode: e7d32...2a9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan være bare lokal irritasjon. Mye mat kan irritere huden, dette er en av grunnene til at man må være nøye med vask etter måltider.

Vask og tørk ansiktet, og følg med. Så lenge det bare er litt utslett trenger du ikke gjøre noe, med mindre det skjer ofte.

Anonymkode: e7d32...2a9

Det forsvant etterhvert, og virket som det bare var på huden ja :) men så bra, skal følge med litt nestegang hun får potetsalat. Vil tro det var den som gjorde utslaget, siden den ble smurt i hele fjeset 😁

AnonymBruker
Skrevet

Garantert fra potetsalaten. Både min sønn og en venninne sin datter får slikt utslett innimellom, spesielt etter dressing. 

Anonymkode: 14505...6d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Garantert fra potetsalaten. Både min sønn og en venninne sin datter får slikt utslett innimellom, spesielt etter dressing. 

Anonymkode: 14505...6d2

Så betryggende å høre :) 

AnonymBruker
Skrevet

Min får også slik om han har spist ting med dressing. Det må bare vaskes bort fort 😊

Anonymkode: cea49...6e5

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Min får også slik om han har spist ting med dressing. Det må bare vaskes bort fort 😊

Anonymkode: cea49...6e5

Takk for tilbakemelding 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...