Nelle Skrevet 4. november 2005 #1 Skrevet 4. november 2005 Jeg har egentlig ikke opplevd noe særlig "spruting", men mer sånn at det bare "renner". Det kan komme ganske mye, sånn at det blir en liten "dam" (på størrelse med en middels asjett) i senga/på sofaen eller hvor vi nå er. I går, derimot -da sprutet det virkelig. Og da mener jeg SPRUTE! Jeg kunne tilogmed kjenne (i noen muskler der nede) at det sprutet sånn "rykkvis", og spruten stod langt -det kom utrolig mye, jeg sprutet ned hele typen, og det var to enorme dammer i sofaen etterpå. Pleier det å være sånn hver gang -eller hvordan opplever dere det? Nelle
Paradokset Skrevet 4. november 2005 #2 Skrevet 4. november 2005 Har sett begge deler, men ut fra min erfaring er det vanligere at det "renner" enn at det spruter. Lurer på om åpenhet rundt fenomenet kvinnelig ejakulasjon gjør at flere kvinner klarer å slappe av og oppnå dette. Det er vel slik at det generelt tidligere har vært lite forståelse for dette, og mange har trodd at man tisset på seg nå det skjedde.
Nelle Skrevet 4. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2005 Første gangen det skjedde for meg var jeg overbevist om at det var tiss, og jeg unngikk å få orgasme på veldig lenge -særlig sammen med en gutt, etterpå. Tragisk! Har snakket med mange andre også som tror at det er tiss, og holder igjen orgasmen på grunn av det. Nesten samtlige jenter jeg har snakket med synes det er ekkelt at det renner/spruter så gutter ser det, pga. de tenker at han synes det er ekkelt.
Gjest kjekkas Skrevet 7. november 2005 #4 Skrevet 7. november 2005 Har lest en del innlegg her og må bare si at til deg Nelle at du virker som den mest kule og sexy dama ever!!
Gjest lurven Skrevet 7. november 2005 #5 Skrevet 7. november 2005 (endret) Bla Endret 3. mai 2022 av lurven
Maja23 Skrevet 7. november 2005 #6 Skrevet 7. november 2005 Jeg har aldri sprutet, så jeg er jo døds nyskjerrig på åssen det er!!
forvirret Skrevet 7. november 2005 #7 Skrevet 7. november 2005 Jeg spruter også.. Har fortalt min sambo at jeg spruter (har enda ikke turt å slippe meg helt),og han hadde aldri vært med på det.Virker som om han ble litt.. ja.. satt ut da jeg sa det til han,for jeg fikk en negativ følelse fra han. og problemet er at det kommer så mye,og da blir jeg flau.. Er ikke værede i sengen foreks etter at jeg har sprutet..
Gjest seroxata Skrevet 8. november 2005 #8 Skrevet 8. november 2005 spruter selv, opplever de orgasmene som mye sterkere enn ellers. men har for fanken ikke turt å slippe meg til med partnere, ikke lenge siden jeg oppdaget dette artige fenomenet...
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 8. november 2005 #9 Skrevet 8. november 2005 Det høres jo fantastisk ut, så lenge du har et håndkle i nærheten så gjør det vel ingenting? Skulle gjerne sprutet selv, min sambo synes det er fantastisk opphissende å se film av damer som spruter. Men hvordan får man egentlig til det? Det spruter ikke noe som helst ut av meg når det går, dessverre! Men det er deilig for det.
Nelle Skrevet 8. november 2005 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2005 Jeg aner virkelig ikke hvordan man får det til -det bare skjer liksom. Av og til, og av og til ikke. Og denne siste gangen altså virkelig SPRUT -sånn rykkvis sprut, sånn at jeg kjente at det virkelig sprutet (utover hele typen -og sofaen).
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #11 Skrevet 8. november 2005 Om det er tiss eller ikke er relativt irrelevant. Det smaker litt som tiss, men det er allikevel utrolig deilig og opphissende. Og det er noe alle kan få til. Jeg har selv fått flere jenter som trodde de ikke kunne til å sprute i taket. Man trenger bare rett partner.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #12 Skrevet 9. november 2005 Om det er tiss eller ikke er relativt irrelevant. Det smaker litt som tiss, men det er allikevel utrolig deilig og opphissende. Og det er noe alle kan få til. Jeg har selv fått flere jenter som trodde de ikke kunne til å sprute i taket. Man trenger bare rett partner. ← Feil - alle kan IKKE få til dette. Mengden av væskeproduserende vev i g-punktet varierer veldig fra kvinne til kvinne, og noen har ikke slikt væskeproduserende vev i det hele tatt. Det har også blitt slik at i sin iver etter sprutorgasme har enkelte lært seg til å tisse samtidig som de får orgasme - i den tro at de faktisk har en ekte sprut-orgasme. Det vevet det er snakk om er nær beslektet med prostatavev (det er prostata som produserer sædvæsken hos menn). En annen misforståelse er at dette vevet tømmer væsken sin ut i skjeden - væsken tømmes faktisk via urinrøret da det er her kjertelen har sitt utløp. Se gjerne her for detaljer: http://www.the-clitoris.com/f_html/ejacula.htm
Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2005 #13 Skrevet 9. november 2005 Feil - alle kan IKKE få til dette. Mengden av væskeproduserende vev i g-punktet varierer veldig fra kvinne til kvinne, og noen har ikke slikt væskeproduserende vev i det hele tatt. Det har også blitt slik at i sin iver etter sprutorgasme har enkelte lært seg til å tisse samtidig som de får orgasme - i den tro at de faktisk har en ekte sprut-orgasme. Det vevet det er snakk om er nær beslektet med prostatavev (det er prostata som produserer sædvæsken hos menn). En annen misforståelse er at dette vevet tømmer væsken sin ut i skjeden - væsken tømmes faktisk via urinrøret da det er her kjertelen har sitt utløp. Se gjerne her for detaljer: http://www.the-clitoris.com/f_html/ejacula.htm ← Den som virkelig kan sprute, vet at det kommer ut skjeden og ikke via urinrøret! Er så lei av folk som tror de vet sååå masse om det her. Det er tydelig at du ikke vet hva det går i! Grr! 1
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #14 Skrevet 9. november 2005 Den som virkelig kan sprute, vet at det kommer ut skjeden og ikke via urinrøret! Er så lei av folk som tror de vet sååå masse om det her. Det er tydelig at du ikke vet hva det går i! Grr! ← Kjære deg: når en kjertel har utløp i urinrøret så må væsken nødvendigvis komme ut der, ikke sant (men det er ikke tiss, hvis du gikk inn på linken ville du sett at kjertelen som spruter omkranser urinrøret helt nederst, mye lenger ned enn urinblæra)? Gutta spruter med rumpa, eller hva? Regner med at gynekologer vet slike ting bedre enn deg ? Eller er du selvutnevnt ekspert? Anbefaler deg å be om litt info neste gang du er til GU!
siebaeo Skrevet 9. november 2005 #15 Skrevet 9. november 2005 Men kan det kjennes ut som man vil tisse like før...? Har noen ganger kjent dette ved samleie men ikke turt å "slippe meg løs". Hva skjer om jeg bare lar det stå til? Får jeg vaginalorgasme eller tisser jeg bare på meg? :klø:
Gjest lurven Skrevet 9. november 2005 #16 Skrevet 9. november 2005 (endret) Bls of bla Endret 3. mai 2022 av lurven
siebaeo Skrevet 9. november 2005 #17 Skrevet 9. november 2005 vagianlorgasme er vel noe annet, sprutorgasme fåes vel først og fremst ved stimulering av g punktet, det er hvertfall min erfaring ← Trodde egentlig det var det samme.. :klø:
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #18 Skrevet 9. november 2005 Men kan det kjennes ut som man vil tisse like før...? Har noen ganger kjent dette ved samleie men ikke turt å "slippe meg løs". Hva skjer om jeg bare lar det stå til? Får jeg vaginalorgasme eller tisser jeg bare på meg? :klø: ← Ja det kan kjennes ut som du må tisse like før. Bare slipp deg løs og nyt.
siebaeo Skrevet 9. november 2005 #19 Skrevet 9. november 2005 Ja det kan kjennes ut som du må tisse like før. Bare slipp deg løs og nyt. ← Yu-hu!! Får prøve neste gang da Håper ikke noe går galt og jeg tisser på meg...
Gjest lurven Skrevet 10. november 2005 #20 Skrevet 10. november 2005 (endret) siebaeo skrev: Trodde egentlig det var det samme.. :klø: ← ja og bla Endret 3. mai 2022 av lurven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå