Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Følger med daglig på forbruket og må si det er noe jeg lurer på. Over en periode på noen dager og panelovnene har stått på det samme og strømforbruket har vært det samme, så har kWh per dag variert mye. Etter at jeg skrudde av den ene panelovnen så har til og med kWh per dag nesten doblet seg.

Flere som har opplevd dette, og hvordan i alle dager er det mulig? Bor alene og har full kontroll på strømforbruket.

Anonymkode: ec41e...dfd

AnonymBruker
Skrevet

Har utetemperaturen vært helt lik alle dagene?

Anonymkode: 5adfc...b10

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Følger med daglig på forbruket og må si det er noe jeg lurer på. Over en periode på noen dager og panelovnene har stått på det samme og strømforbruket har vært det samme, så har kWh per dag variert mye. Etter at jeg skrudde av den ene panelovnen så har til og med kWh per dag nesten doblet seg.

Flere som har opplevd dette, og hvordan i alle dager er det mulig? Bor alene og har full kontroll på strømforbruket.

Anonymkode: ec41e...dfd

Du har nok ikke så kontroll på forbruket likevel.

Termostater vil ha en påvirkning, de fleste ovner har det. Varmvann vil spille inn, det er få som bruker nøyaktig samme mengde daglig.

Vaskemaskin tar noe, kjøleskap/fryser vil bruke litt variert med strøm basert på flere faktorer, osv. Matlaging vil som oftest også variere.

Så det er en del årsaker utover hva du skriver (panelovner).

Anonymkode: ce07b...7e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...