AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Hadde overtagelse på ny leilighet for snart en måned siden. Så noen små sorte prikker i dusjen men tenkte bare at det var støv eller en vanlig flekk. Nå har det begynt å komme flere og dermed bestemte jeg meg for å søke dette opp. Det viser seg at slike små prikker er sopp/mugg. Når jeg så litt nærmere så er det også svart mugg rett over der gulvbelegget stopper. Mye av det kunne vaskes bort med vanlig såpe, men ikke alt. Hvordan går jeg frem videre? Regner med at dette er grunnlag for å melde inn en mangel? Har noen vært borti denne typen mugg? Anonymkode: 5dbdc...3c9
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 Tror de fleste har vært borti sånn mugg. Helt vanlig, og skjer når dusjen ikke rengjøres nøysomt, eller det er fukt og såperester. Ikke så mye å gjøre annet enn å rengjøre dusjen regelmessig. Er også påpasselig med å dusje vekk såperester. Anonymkode: 38b27...d52
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror de fleste har vært borti sånn mugg. Helt vanlig, og skjer når dusjen ikke rengjøres nøysomt, eller det er fukt og såperester. Ikke så mye å gjøre annet enn å rengjøre dusjen regelmessig. Er også påpasselig med å dusje vekk såperester. Anonymkode: 38b27...d52 Det har ikke med rengjøring å gjøre, men dårlig ventilasjon. Anonymkode: af5c4...e8c 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #4 Skrevet 19. april 2022 Jeg er bare redd det er mugg bak veggen eller under gulvet og at dette blir verre etter hvert. Anonymkode: 5dbdc...3c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå