Gå til innhold

Spørsmål om det å bli fingret

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri blitt fingret, for jeg har sagt jeg ikke vil. Men nå får jrg mer og mer lyst til det med kjæresten. Jeg blir ikke alltid så veldig våt, men samleie går fint, blir våt etterhvert. Men synes det virker litt skummelt med en tørr finger inn. Det er vel ikke helt vanlig å ha glidemiddel på fingrene før kjæresten skal bruke fingrene? Er det andre som synes det er ubehagelig med en eller to tørre fingre? Har så lyst til å like det, og at han skal gjøre det på meg.

Anonymkode: 4cf7d...e2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare putt fingeren i munnen først? Eller bruk glidemiddel, det er ikke unormalt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har i allefall undervurdert glid, både alene og med partner 🙂 Det er nok, og bør nok være helt vanlig 🙂 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min bruker spytt eller glidemiddel. Det er ikke noe nederlag å bruke det, hvis det gjør det deiligere så bruker man det :) 

Når det er sagt så bruker han det mest utenpå og på klitoris. Å bare stikke en finger inn og ut av skjeden gir meg ikke så mye alene.

Anonymkode: dd66c...07f

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mannen min bruker spytt eller glidemiddel. Det er ikke noe nederlag å bruke det, hvis det gjør det deiligere så bruker man det :) 

Når det er sagt så bruker han det mest utenpå og på klitoris. Å bare stikke en finger inn og ut av skjeden gir meg ikke så mye alene.

Jeg synes det er deilig rundt åpningen, samtidig er det noen områder som er litt småvond. Vet ikke hvorfor. Er så redd for at jeg sier han skal gjøre det, men så må jeg avbryte fordi det er vondt. Det blir litt flaut på en måte.

Skrevet

Vi koser og kysser mye før jeg berører noe der nede, og da først bare rundt og utenpå. Da blir hun våt og klar når jeg forsiktig lirker en finger, og etter hvert to, inn. Aldri behøvd noe glidemiddel.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er deilig rundt åpningen, samtidig er det noen områder som er litt småvond. Vet ikke hvorfor. Er så redd for at jeg sier han skal gjøre det, men så må jeg avbryte fordi det er vondt. Det blir litt flaut på en måte.

Jeg skjønner tanken og jeg kan fort gå i samme felle, meeen det er jo ganske urettferdig mot han å forvente at han skal få til å gi deg nytelse dersom tilbakemeldingen han får ikke er ekte ;)  Du får si at du har lyst til å prøve, om han kan tenke seg å eksperimentere litt med deg? Og at du må få kjenne etter, kanskje prøve samme ting flere ganger før det blir godt, osv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner tanken og jeg kan fort gå i samme felle, meeen det er jo ganske urettferdig mot han å forvente at han skal få til å gi deg nytelse dersom tilbakemeldingen han får ikke er ekte ;)  Du får si at du har lyst til å prøve, om han kan tenke seg å eksperimentere litt med deg? Og at du må få kjenne etter, kanskje prøve samme ting flere ganger før det blir godt, osv.

Oi sorry, så at jeg misforstod deg. Men ja, egentlig samme svar. Prøve dere frem :)  Hvis dere finner ut at et spesifikt område eller spesifikk teknikk gjør vondt, ok så har dere funnet ut det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke flaut fordi det er vondt. Du er tørr fordi du ikke er godt nok oppvarmet, og da kan det gjøre vondt. Det er normalt. Det dere må jobbe med er å ha mer forspill før penetrering, både med finger, penis, dildo osv, så skal du se at det vil gjøre mindre vondt med tiden. Blir du ikke våt nok så må dere bruke glidemiddel. Jo mer både du og han presser din kropp, jo lenger vil dette bli et problem i verste fall utvikle seg til vestibulitt eller vaginisme. Ikke ødelegg din seksualitet for resten av livet fordi du syns det er flaut med glidemiddel. 

Anonymkode: fd3e5...359

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Enhver mann bør kjenne til viktigheten av glid, det må han bare lære seg først som sist og det er slett ikke flaut om du er den som lærer ham det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Glidemiddel er helt supert ved fingring. Hater å bli fingra dersom det ikke er nok glid

Anonymkode: e39cc...bd1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er så redd for at jeg sier han skal gjøre det, men så må jeg avbryte fordi det er vondt. Det blir litt flaut på en måte.

Og hvis du forteller ham om disse bekymringene på forhånd, så blir det mindre flaut hvis du faktisk ender opp med å måtte avbryte.

Forøvrig: kommunikasjon og ærlighet er helt essensielt for at dere skal få et godt sexliv. "Det der var godt" indikerer at han godt kan gjøre mer av den tingen. "Dette her var litt... auauau" signaliserer at han kanskje burde finne på noe annet. Han vil nok prøve seg frem for å finne ut hva som fungerer eller ikke fungerer for deg, og da er det viktig at responsen din er riktig og ærlig. Hvis du faker positiv respons på noe du egentlig ikke liker kan det bli et vanskelig mønster å bryte ut av senere. Han tåler å høre at "du, det der funket ikke så bra for meg - hva om du heller prøver å [...]?"

• Liker 1
Skrevet

Ingen glid, så for guds skyld ingen fingring, det er mitt syn på det. 

Om fingring er oppvarming er det derfor helt naturlig for oss å bruke glidemiddel. Tørrfingring og tørrknulling er nei nei begge deler. 

Bruker gjerne glidemiddel på ham også. Tørrunking er kanskje ikke så fælt som tørrfingring, men ut fra egne erfaringer med tørre fingre er jeg kjapp med å ikke utsette noen for lignende tortur. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (18 minutter siden):

Ingen glid, så for guds skyld ingen fingring, det er mitt syn på det. 

Om fingring er oppvarming er det derfor helt naturlig for oss å bruke glidemiddel. Tørrfingring og tørrknulling er nei nei begge deler. 

Bruker gjerne glidemiddel på ham også. Tørrunking er kanskje ikke så fælt som tørrfingring, men ut fra egne erfaringer med tørre fingre er jeg kjapp med å ikke utsette noen for lignende tortur. 

Kan være "farlig" og være tørr under penetrering.. Man får rifter og sår.  Og gjør det vondt attpåtil så kan man få vaginisme... Vagina får traumer og vil til slutt ikke ha noe inn der... Lukke muskelen strammer seg og det gjør driiiit vondt... Fordi hodet sier det kan gjøre vondt og derfor strammer inngangen så det gjør vondt... 

Jeg har fått vaginisme må pga mye vonde gynekolog prøver... Så nå må prøvene taes i narkose og jeg får vondt under sex... Så har ikke sex mer 😪 håper det gir seg med tiden... Err redd sex livet er ødelagt for alltid... Huff 

Anonymkode: a4ed5...770

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan være "farlig" og være tørr under penetrering.. Man får rifter og sår.  Og gjør det vondt attpåtil så kan man få vaginisme... Vagina får traumer og vil til slutt ikke ha noe inn der... Lukke muskelen strammer seg og det gjør driiiit vondt... Fordi hodet sier det kan gjøre vondt og derfor strammer inngangen så det gjør vondt... 

Jeg har fått vaginisme må pga mye vonde gynekolog prøver... Så nå må prøvene taes i narkose og jeg får vondt under sex... Så har ikke sex mer 😪 håper det gir seg med tiden... Err redd sex livet er ødelagt for alltid... Huff 

Huff, det høres ikke noe ok ut. ❤

Sex skal være godt. Det er eneste årsaken til å ha sex utover noen få ganger i livet man ønsker barn, så å være tørr ved penetrering er ikke bra, siden det er vondt, ikke godt. Jeg tenker som deg at alle ubehagelige opplevelser setter seg i kroppen, og bør unngås. At ja,det er farlig for vår seksualitet. 

Det er så lett å tro at hodet er sjefen, så derfor er det ikke så farlig med litt ubehag under sex (eller gynekologisk undersøkelse). Ikke så farlig med litt pliktsex innimellom heller, selv om egentlig ikke ønsket eller godt. Kroppen har imidlertid sitt eget minne, som du dessverre har fått erfare, og kroppen- ikke hodet- er sjefen og tar kontrollen når den har fått nok ubehag. 

Endret av Trolltunge
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor så mange vonde gynekolog prøver?! Noe alvorlig?

Har selv slitt med vaginisme og vet hvordan det er😔

Anonymkode: e8c99...b88

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har aldri blitt fingret, for jeg har sagt jeg ikke vil. Men nå får jrg mer og mer lyst til det med kjæresten. Jeg blir ikke alltid så veldig våt, men samleie går fint, blir våt etterhvert. Men synes det virker litt skummelt med en tørr finger inn. Det er vel ikke helt vanlig å ha glidemiddel på fingrene før kjæresten skal bruke fingrene? Er det andre som synes det er ubehagelig med en eller to tørre fingre? Har så lyst til å like det, og at han skal gjøre det på meg.

Husk bare på at det er to årsaker til at du ikke blir våt.. den ene er at du ikke er kåt nok og den andre er at du ikke produserer så mye lystdråper. Det viktigte er at du føler det er deilig og ikke ubehag.. så om du må bruke glidemiddel er helt topp for begge parter.. Det er heller ikke så behagelig for en penis uten smøring, jeg vil tro det er felles glede og interesse å bruket glidemiddel.. Jo, spytt går jo bra for en liten stund, men bruk heller masse glidemiddel på klitthodet som varer lengre.. så slipper du å bli avbrutt når orgasmen nærmer seg😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...