m67 Skrevet 4. november 2005 #1 Skrevet 4. november 2005 Jeg registrerer til stadighet noen som er usikre på forholdet sitt, skal de gå eller bli, skal de skaffe seg en elsker/elskerinne, skal jeg bli av medlidenhet osv osv. De samme menneskene starter ofte innleggene med noe sånt: jeg er sammen med verdens beste kjæreste, vi har det veldig bra sammen, jeg er glad i h*n, h*n er kjempesnill blablabla. Noen klarer til og med å si at de elsker h*n over alt på jord. Jeg skjønner ingen ting jeg. Enten lyver dere, har store skylapper eller så er dere kjempeegoister. Hvis alt er så fint og flott, hvorfor ikke da jobbe for at det skal fortsette slik? Har du det så bra, spiller du ikke russisk rulett med forholdet ved å søke spenning med andre Nå tenker sikkert mange at jeg har vært utsatt selv for noe sånt, og ja; jeg har vært utsatt for utroskap. Neiiida, det var ikke noe feil mellom oss, men h*n visste ikke hvorfor h*n gjorde det alikevel
Gjest Bellatrix Skrevet 4. november 2005 #2 Skrevet 4. november 2005 Er enig. Hvis man har det bra og er glad i et annet menneske så er man ikke utro.
Gjest SirinK Skrevet 4. november 2005 #3 Skrevet 4. november 2005 Det viser vel bare at vi mennesker er forskjellige. Det går vel an å elske den man lever sammen med, og likevel bli forelska/betatt i og av andre. Noen holder det inni seg og gjør aldri noe ut av det, og kanskje tilogmed har det bedre med seg selv. Mens andre går til det skritt å være utro. Kanskje det ødelegger forholdet de har, kanskje det gjør forholdet de har bedre eller kanskje de går videre i livet som om ingenting har skjedd. Alt skjer. Ingen er da nødvendigvis dårligere eller bedre mennesker av den grunn. Vi er forskjellige. Og bra er det..
Caramba Skrevet 4. november 2005 #4 Skrevet 4. november 2005 Folk poster vel her fordi alt IKKE er bra hjemme.
Xora Skrevet 4. november 2005 #5 Skrevet 4. november 2005 Enig med Caramba! Dersom alt hadde vært fryd og gammen i heimen eller i forholdet så har man vel ikke behov for å lufte emner her inne. Syns også mange skriver her for å prøve å få en bekreftelse på noe - det være seg å bli betatt av andre mens de er i forhold eller at man vil lufte problemer i forholdet. Det er veldig mye innlegg om utroskap og enten florerer det i veldig mye større grad enn jeg trodde eller så er det de som blir utsatt for eller er utro som skriver her inne. Ganske logisk - de trenger kanskje å lufte også!
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #6 Skrevet 4. november 2005 Alt skjer. Ingen er da nødvendigvis dårligere eller bedre mennesker av den grunn. Vi er forskjellige. Og bra er det.. ← Alt skjer. Alt er like bra. Alle er forskjellige og alt er like fint. Herregud, norsk stil i åttende klasse.
Xora Skrevet 4. november 2005 #7 Skrevet 4. november 2005 og der kom en gjest som var mer opptatt av hva som er riktig norsk fremfor innhold i et innlegg...... Takk til deg!!
Gjest GreenSky Skrevet 4. november 2005 #8 Skrevet 4. november 2005 Jeg er ikke sikker, men jeg kan se for meg at dette er forhold hvor en fremdeles er glad i partneren som en venn, men de romantiske følelsene har forsvunnet. I tillegg så ligger det vel i tiden tror jeg; Å prøve ut nye forhold, og ikke bli værende for å prøve å løse problemene når de kommer. Ikke det at det er noen unnskyldning, men.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #9 Skrevet 4. november 2005 Folk poster vel her fordi alt IKKE er bra hjemme. ← Helt klart :enig_anim:
m67 Skrevet 4. november 2005 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2005 Enig med Caramba! Dersom alt hadde vært fryd og gammen i heimen eller i forholdet så har man vel ikke behov for å lufte emner her inne. Syns også mange skriver her for å prøve å få en bekreftelse på noe - det være seg å bli betatt av andre mens de er i forhold eller at man vil lufte problemer i forholdet. Det er veldig mye innlegg om utroskap og enten florerer det i veldig mye større grad enn jeg trodde eller så er det de som blir utsatt for eller er utro som skriver her inne. Ganske logisk - de trenger kanskje å lufte også! ← Det skjønner jeg, men hvorfor pakke det så j*** inn i tåka da? Si det heller som det er. Tror også det er mange som poster her for å få støtte. Det er jo nesten alltid noen som er enig med innskriver. Noen tror jeg da tar dette til inntekt for at de gjør det rette, og "overser" de som ikke er enige. Hva er poenget da? :klø:
Caramba Skrevet 4. november 2005 #11 Skrevet 4. november 2005 Tja, kanskje man trenger bekreftelse på noe man allerede vet? Et forum som dette kan hvertfal være et fint sted å lufte tanker man ikke ønsker eller tør å dele med andre. Jeg tror mange av dem som poster her egentlig har en ide om hva de bør gjøre, men er kanskje ikke klar til å ta det store skrittet enda. Det virker hvertfal sånn på meg. Dessuten er ikke alle så flinke til å skrive om problemene sine på en nøktern og enkel måte. Det er vanskelige tema og kanskje uklart for trådstarteren selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå