Gå til innhold

Etasjefat i stål, fint eller harry?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi elsker å ha sånn frokost bord med alt pålegget liksom liggende på bordet hvis dere skjønner, også har en liten balkong med et lite bord med liten plass på. Så for å få plass til mer så vurderer jeg å kjøpe et etasjefat med 3 etasjer, så er tanken å ha rundstykker nederst, så pålegg, også agurkskiver og tomat på toppen. Da får vi plass.

MEN

Min indre estetiker er i tvil. Jeg forbinder egentlig etasjefat med litt sånn harry blogger-damer med glorete cupcakes. Eller wannabe-afternoon tea. Er det bare jeg som har denne assosiasjonen?

Og så var det valget om hvilket design. Jeg ser at det finnes enkelt hvitt i porselen, og med mønster på tilbud, og de er jo ganske fine. https://www.cg.no/porsgrunds-porselaensfabrik-sense-etasjefat-3-etg?gclid=CjwKCAjwu_mSBhAYEiwA5BBmf2eiUNJD0-yKRUjBtmOaWaaLu7BkF_RJfEZOAqOnA9vuq-1VszGnkhoC7n0QAvD_BwE

Men dette kommer til å stå og vakle på et lite sammenleggbart balkongbord, og bæres mye rundt, også ønsker jeg å kunne slenge det i oppvaskmaskinen etterpå. Og da et kanskje stål bedre?

Men problemet med disse igjen er jo at de ofte ser litt billige/nille-aktige ut? 

Hva tenker dere? Trenger å få litt frisk input før jeg tenker meg i hjæl på dette igrunn bagatellmessige valget. 

Anonymkode: 3bb82...2f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høres ut som en praktisk måte å løse det på! 

Kunne det vært en ide å sette sammen ditt eget etasjefat med trebrett? Jeg ser det er noen DIY-guider på det, både skruer og lim. Jeg vil tro du kan du finner alt du trenger på Clas Ohlson og IKEA. Da slipper du bade afternoon tea-looken og du trenger ikke tenke på at det er knusbart. Tre er jo også lett å rengjøre med klut. Pluss at du kan tilpasse størrelsen til ditt bord. 

Jeg tenker det kunne sett ganske flott ut hvis du bruker en rund trebolle nederst til rundstykker nederst og så to runde trebrett til det andre. Så driller du hull i midten og bruker hvilken som helst "stang" til å lage etasjebrettet. Burde stå ganske stødig. :) Bare å google fram en liten how-to. 

Endret av Crema
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det du lenket til tåler da fint oppvaskmaskin?

Anonymkode: 8e51c...03a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...