AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Fikk godkjent ekstra sykt barn dager, så mye sykdom det har vært er det en lettelse . Men vedtaket er sendt til meg og jeg fikk vite av andre at begge foreldre må søke. Så firkantet, vi foreldre bor sammen og har likt foreldre ansvar. Så ikke for meg at vi da begge måtte søke. Har en veldig fin legeerklæring fra fastlegen skrevet på et skjema fra nav. Der måtte søkers navn , altså mitt, stå. Kan mannen min bruke samme erklæring til å søke om dager selvom det står mitt navn som søker? Går man inn på barnet ser man jo han er far og at vi bor sammen. tar ukevis å få time hos fastlege og ukevis å få svar på søknad på nav. Anonymkode: ee6cb...a3e
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Fikk godkjent ekstra sykt barn dager, så mye sykdom det har vært er det en lettelse . Men vedtaket er sendt til meg og jeg fikk vite av andre at begge foreldre må søke. Så firkantet, vi foreldre bor sammen og har likt foreldre ansvar. Så ikke for meg at vi da begge måtte søke. Har en veldig fin legeerklæring fra fastlegen skrevet på et skjema fra nav. Der måtte søkers navn , altså mitt, stå. Kan mannen min bruke samme erklæring til å søke om dager selvom det står mitt navn som søker? Går man inn på barnet ser man jo han er far og at vi bor sammen. tar ukevis å få time hos fastlege og ukevis å få svar på søknad på nav. Anonymkode: ee6cb...a3e Kan ikke skjønne noe annet enn at det må gå greit. Vi brukte samme arket i vår søknad. Far har jo rett på det samme som deg og alt de trenger å vite er barnets kroniske sykdom. Anonymkode: 2ff1e...653
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 Dette fikk du jo masse svar på i Mammaklubb-gruppen på Face nettopp. Anonymkode: d661b...616 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå