AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Når det reklameres for et produkt så overdriver de så ekstremt og det er ikke måte på hvor effektiv og bra dette produktet er! Vanish er et perfekt eksempel. Det mest oppskrytte jeg har kjøpt tror jeg. Og tannkremer som skal gjøre tennene sååååå hvite. Er det virkelig folk som tror på? Og hvis ikke, hvorfor kaste bort tid og penger på å lage reklame som en vet ingen tror på? Anonymkode: 5ff65...4b3
Elysion Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det virkelig folk som tror på? Og hvis ikke, hvorfor kaste bort tid og penger på å lage reklame som en vet ingen tror på? Tja, du kjøpte jo Vanish, gjorde du ikke? Da fungerte reklamen, og selskapet tjente penger. De kaster ikke bort penger på å lage reklamer "ingen" tror på, snarere tvert imot, de tjener på det. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 Elysion skrev (1 time siden): Tja, du kjøpte jo Vanish, gjorde du ikke? Da fungerte reklamen, og selskapet tjente penger. De kaster ikke bort penger på å lage reklamer "ingen" tror på, snarere tvert imot, de tjener på det. Jeg kjøper ikke lenger tannkremer som lover hvite tenner. Jeg kjøper heller ikke hårprodukter fordi de lover perfekt hår. Men hva er vitsen i å skuffe folk? Det er ikke som på reklamen. Anonymkode: 5ff65...4b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå