AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Høres sikkert fjernt ut, men samme det. Jeg har et par venninner som festrøyker/røyker på tur. Det gjør jeg også, men føler selv jeg ikke klarer å røyke skikkelig, på en måte. Når de røyker ser det så naturlig ut og ordentlig, mens jeg føler jeg ikke får det til på samme måte. Noen tips? Trenger ikke innlegg med at det er idiotisk å røyke osv. jeg røyker i snitt kanskje 2 dager i mnd og hvis vi er på tur, aldri ellers. Jeg trives med det, synes det er godt og koselig. Vil bare få til å røyke litt mer ordentlig, føler de andre ser ut som de røyker fast på en måte… Anonymkode: d937a...f03
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 Du må suge, ikke blåse!! Anonymkode: eea1f...de9
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 Ja det høres helt fjernt ut. Det har du rett i. Anonymkode: 64201...e41 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #4 Skrevet 19. april 2022 Øv deg på å få det godt ned i lungene, du må inhalere, ikke bare ha røyken i munnen og puffe den ut. Når du kan blåse den langsomt ut gjennom nesa, er du der 👍🏼 Hilsen sluttet for 25 år siden. Anonymkode: ff005...46f 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #5 Skrevet 19. april 2022 All tobakkrøyking er idiotisk. Kjempeskadelig og gir deg nesten ingenting. Hilsen røyker. Anonymkode: 5865c...eae 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #6 Skrevet 19. april 2022 Det man ofte ser på de som ikke egentlig røyker/røyker svært lite, er at de holder røyken unaturlig, og at de ofte ikke trekker røyken ned i lungene. Det tar nok litt tid før man har teknikken på plass, men den kommer jo etter hvert som man røyker mer. Usikker på hvordan gi konkrete tips skriftelig, det ville vært vesentlig enklere å vise det! Kanskje venninnene kan? Anonymkode: 3ca32...16b
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #7 Skrevet 19. april 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: All tobakkrøyking er idiotisk. Kjempeskadelig og gir deg nesten ingenting. Hilsen røyker. Anonymkode: 5865c...eae Jøss, dette visste vi ikke, så bra du informerte oss! Anonymkode: 3ca32...16b
ajarRun Skrevet 19. april 2022 #8 Skrevet 19. april 2022 Jeg så en jente som prøvde å tenne på filterenden, det funker ikke. Man må tenne på den hvite enden (der du ser tobakk). En gang trodde jeg at jeg hadde fått kols fordi jeg ikke klarte å inhalere røyk. Visste seg at jeg hadde knukket røyken. Ikke knekk røyken, og hvis du mot formodning gjør det, del den i to og røyk hver halvdel for seg (eller samtidig). Noen ganger når jeg røyker mens jeg svømmer plages jeg med at lighteren blir våt. Velg en sånn lang og smal en, og ha den under det andre øret (under det første er røyken) og rist av vannet fra hånden før du fyrer opp. Hvis du skal røyke under en joggetur anbefaler jeg enten sånn der cracklighter, eller å stoppe for å tenne røyken. Pass på å øke tempo hver gang du ser noen som ser fit ut. En kommenterte: "faen det så godt ut", da økte jeg hastigheten og dro fra han. Hvis du røyker mens du sitter på toalettet, pass på at du har nok klaring mellom lår og baller slik at du ikke får glør på ballene, det svir. Eventuelt bruk vasken som askebeger for aske og reis deg for å hive sneipen. Hvis du kjederøyker i sengen, pass på å ha stort askebeger med flat bunn, det er et helvette hvis du tipper askebegeret i sengen. Før du røyker i bil bør du lære å tenne på røyken med en hånd, det er vanskelig å se veien med en flamme foran øynene. 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #9 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jøss, dette visste vi ikke, så bra du informerte oss! Anonymkode: 3ca32...16b Ingen årsak. Bare spør om du lurer på noe annet. Anonymkode: 5865c...eae
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #10 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det man ofte ser på de som ikke egentlig røyker/røyker svært lite, er at de holder røyken unaturlig, og at de ofte ikke trekker røyken ned i lungene. Det tar nok litt tid før man har teknikken på plass, men den kommer jo etter hvert som man røyker mer. Usikker på hvordan gi konkrete tips skriftelig, det ville vært vesentlig enklere å vise det! Kanskje venninnene kan? Anonymkode: 3ca32...16b Har jo ikke lyst å spørre de, er jo flaut:p Vurderer å kjøpe ei pakke før vi skal til syden om nesten 2 uker å øve litt. Har det noe å si hva slags røyk det er? Du kan vel legge ut en video hvis det er lettere, eller så kan du bare forklare? Takk😄 Føler jeg trekker det litt ned, men ser ikke så bra ut når jeg blåser ut, ser hvertfall annerledes ut:/ Anonymkode: d937a...f03
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #11 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Øv deg på å få det godt ned i lungene, du må inhalere, ikke bare ha røyken i munnen og puffe den ut. Når du kan blåse den langsomt ut gjennom nesa, er du der 👍🏼 Hilsen sluttet for 25 år siden. Anonymkode: ff005...46f Aldri prøvd nesa, er vel ikke lettere det😅Ene venninnen min snakker det av og til bare ut, blåser det ikke ut før hun begynner å prate liksom🤔 Anonymkode: d937a...f03
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #12 Skrevet 19. april 2022 Fødes en hver dag… Anonymkode: 64201...e41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå