Gå til innhold

Har vært på date med en dame. Hvor lenge venter jeg med å sende melding nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på date idag. Det var hyggelig og jeg har lyst til å møte henne igjen. Jeg lot være å spørre om det da vi avsluttet. 

Det jeg tenkte var å spørre om hun kunne tenke seg å møtes igjen og få frem et ja eller nei. Er det greit å skrive det klart og tydelig? 

Jeg har andre damer jeg skal møte også og jeg ble ikke bergtatt av henne, men hun var hyggelig og sjarmerende( med noen sære trekk). 

Anonymkode: f7205...3fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så…..du dater flere på en gang? 
For meg hadde det vært en «ikke spør». 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Om du forventer å bli bergtatt, men ikke ble det - hvorfor i det hele tatt stresse med å planlegge ny date?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Cornix skrev (15 minutter siden):

Om du forventer å bli bergtatt, men ikke ble det - hvorfor i det hele tatt stresse med å planlegge ny date?

Jeg forventet ikke å bli bergtatt. Poenget er at jeg liker henne, men jeg takler det hvis hun ikke vil møtes igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
Fløff skrev (30 minutter siden):

Så…..du dater flere på en gang? 
For meg hadde det vært en «ikke spør». 

Hva er alternativet da? Jeg kan ikke vite om en dame liker meg på forhånd. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg forventet ikke å bli bergtatt. Poenget er at jeg liker henne, men jeg takler det hvis hun ikke vil møtes igjen. 

Du har uansett avtale med flere kvinner fremover, så du kan jo like så godt vente. Kanskje du liker neste bedre, da slipper du å spørre om råd for hvordan avlyse en date. 

• Liker 2
Gjest Hottentått
Skrevet

Det går an å ha is i magen og ta én dame om gangen 🙃 Jeg hadde mista interessen om en jeg datet var på date med andre damer samtidig, fordi han var desperat etter napp. 

Skrevet (endret)

Bare å spørre rett ut med en gang. Si at du syntes det var hyggelig å være sammen med henne og ønsker gjerne å møtes igjen. 

Er det ikke ganske vanskelig vanlig å date flere når man er singel og på leting? 

Endret av urenluren
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du tar EN OM GANGEN. Så vanskelig er det da ikke. Date flere samtidig lyser desperasjon eller fuckboy LANG vei, så jeg hadde holdt meg milevis unna-

Anonymkode: bb1a8...a73

• Liker 4
Skrevet
Hottentått skrev (1 minutt siden):

Det går an å ha is i magen og ta én dame om gangen 🙃 Jeg hadde mista interessen om en jeg datet var på date med andre damer samtidig, fordi han var desperat etter napp. 

Nettopp. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig. 

Jeg kan skrive og ha en god tone med flere på engang. Men jeg holder meg til en date av gangen - liker jeg han jeg møter, initierer jeg til flere dates for å se an om det er noe der, om det ikke ble klaff så går jeg videre. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Send henne melding i morgen ☺️

Anonymkode: f8741...41c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

det kommer jo veldig an på personen, om hun liker mye kontakt eller ikke.

jeg elsket at han som er mannen min nå aldri var redd for å vise interesse/ ta kontakt.
han var redd for å være påtrengende i starten, men vi snakket om hvor mye kontakt vi ønsket osv, og fant fort ut at vi var på samme bølgelengde.

om du liker henne, så skriv. liker hun deg blir hun bare glad, hvem blir lei seg av å få ei melding fra noen de liker?

og er det ikke gjengjeldt, så er det bedre å få vite det så fort som mulig?

Anonymkode: 38dbd...4ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Send henne melding i morgen ☺️

Da gjør jeg det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

det kommer jo veldig an på personen, om hun liker mye kontakt eller ikke.

jeg elsket at han som er mannen min nå aldri var redd for å vise interesse/ ta kontakt.
han var redd for å være påtrengende i starten, men vi snakket om hvor mye kontakt vi ønsket osv, og fant fort ut at vi var på samme bølgelengde.

om du liker henne, så skriv. liker hun deg blir hun bare glad, hvem blir lei seg av å få ei melding fra noen de liker?

og er det ikke gjengjeldt, så er det bedre å få vite det så fort som mulig?

Anonymkode: 38dbd...4ff

Men er det greit at jeg feks skriver

Hei

Der var veldig hyggelig å møtes. Har du lyst til å møtes igjen? Hvis du ikke ønsker det er det helt greit, men fint om du bare skriver nei. 

Skrevet (endret)

Knappe to timer brukte min mann på å ringe meg etter første møte. Min eks satte seg i taxien og ringte med en gang etter første gang vi møttes. 

Det er ikke farlig å vise at man er interessert. Om vedkommende er interessert tilbake blir hun glad. Om vedkommende ikke er interessert tilbake blir hun ikke mer interessert om det går lang tid. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men er det greit at jeg feks skriver

Hei

Der var veldig hyggelig å møtes. Har du lyst til å møtes igjen? Hvis du ikke ønsker det er det helt greit, men fint om du bare skriver nei. 

Dropp sist setning. :)

Mitt forslag:

Hei

Takk for date, det var veldig hyggelig. Har du lyst til å møtes igjen?

Anonymkode: abada...869

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Hottentått skrev (11 minutter siden):

Men hun vet jo ikke det. Og jeg regner med at hun sikkert dater andre også. Ingen liker vel å bli stående der avvist uten muligheter? 

AnonymBruker
Skrevet

Men hun vet jo ikke det. Og jeg regner med at hun sikkert dater andre også. Ingen liker vel å bli stående der avvist uten muligheter? 

Som sagt: Desperat. 

Anonymkode: bb1a8...a73

AnonymBruker
Skrevet

Mitt forslag:

Hei

Enig som over her! Ikke lat som om kontakt ikke er viktig, da virker du fort som om du ikke bryr deg om henne, er usikker eller nedlatende, og det er turn-off.

AnonymBruker
Skrevet

Mitt forslag:

Hei

Jeg er bare redd for det klassiske. At hun ikke svarer på 1-2 dager. Og at hun deretter skriver.

” Beklager sent svar, så ikke denne meldingen før nå. Jeg har det litt travelt om dagen. Mye jobbing og jeg har vært syk. Har ikke tid til venninner heller”

Jeg orker ikke det. Vil heller ha et

Nei. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...