Shygirl Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Kanskje dumt spørsmål, men noen som vet om face tan vil funke over dagkrem med solfaktor? 😅
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 Det vil nok minke effekten, vil jeg regne med. Logisk sett gir jo det mening 😅 Anonymkode: b6c3d...a9f
Shygirl Skrevet 26. april 2022 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2022 TS her jeg svarer på mitt eget spørsmål tilfelle noen andre skulle lure. Nå har jeg prøvd det ut selv. Har brukt dagkrem med solfaktor 50 (!) og så har jeg brukt selvbrunings mist til ansikt en stund etter jeg har tatt på dagkremen, og det funker. Man får fortsatt masse farge fra selvbruningen 🤗 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #4 Skrevet 30. april 2022 Shygirl skrev (På 26.4.2022 den 14.53): TS her jeg svarer på mitt eget spørsmål tilfelle noen andre skulle lure. Nå har jeg prøvd det ut selv. Har brukt dagkrem med solfaktor 50 (!) og så har jeg brukt selvbrunings mist til ansikt en stund etter jeg har tatt på dagkremen, og det funker. Man får fortsatt masse farge fra selvbruningen 🤗 Takk! Dette har jeg også lurt på Anonymkode: cdc9b...7a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå