AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Har brudd med så små barn ofte en mer "dramatisk" grunn? Ingen vil vel gå hverandre, men det virker som om terskelen for brudd/skilsmisse er ekstra høy med små barn. Har personer som likevel velger dette ofte ekstra gode grunner? Anonymkode: f8519...d75
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 Utroskap, alkoholisme og aggresjon som skremte meg var grunnene her. Dette skjedde etter barn, så kunne ikke forutse at det ble sånn. Det klikka liksom for eksen da barnet vårt ble født. Anonymkode: 4dc09...af6 5 11
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utroskap, alkoholisme og aggresjon som skremte meg var grunnene her. Dette skjedde etter barn, så kunne ikke forutse at det ble sånn. Det klikka liksom for eksen da barnet vårt ble født. Anonymkode: 4dc09...af6 Du gjorde det rette for barnet ❤️ Anonymkode: 15e7d...4a1 3 2 7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #4 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Utroskap, alkoholisme og aggresjon som skremte meg var grunnene her. Dette skjedde etter barn, så kunne ikke forutse at det ble sånn. Det klikka liksom for eksen da barnet vårt ble født. Anonymkode: 4dc09...af6 Hvor lenge hadde dere vært sammen? Anonymkode: 1632f...ebd 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #5 Skrevet 19. april 2022 Alkoholproblemene hans kom til overflaten. Sammen med en enorm aggresjon og sinne. Anonymkode: 69a75...e33 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #6 Skrevet 19. april 2022 Er i en prosess nå. Går fordi alt av husarbeid går på meg, pluss at jeg bærer familien alene med min inntekt. Samt at han driver med gaslighting og har narsissistiske trekk og et aggresjonsproblem. har vært sammen i tre år, han viste ingen tegn til noe av dette før etter vi fikk barn Anonymkode: 9e0b0...c2b 1 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #7 Skrevet 19. april 2022 Far utsatte meg for psykisk og fysisk vold. Gikk fra han da han var voldelig mot meg foran babyen. Anmeldte og han ble dømt i fengsel. Anonymkode: cd0e7...b09 1 11
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #8 Skrevet 19. april 2022 Min kjærlighet for han ble drept da han ikke stilte opp i svangerskapet, ikke var støttende, fleipet om at jeg var feit osv da jeg var gravid, ble sur på meg for filleting og svarte meg ikke på ukesvis under svangerskapet osv osv. Han lyver om alt mulig rart, også filleting, så kan ikke stole på han. Han hadde nok vist tendenser tidligere, men jeg hadde ikke sett det. Vi bodde heller ikke sammen. Anonymkode: 8ff22...8b3 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #9 Skrevet 19. april 2022 Her holder jeg på å gå pga psykisk vold. Satt langt inne men han bryter meg ned som menneske og går før det påvirker barnet vårt for mye. Vil ikke at han skal sette ett eksempel for hvordan forhold skal være. Anonymkode: 7b66e...b44 1 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #10 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor lenge hadde dere vært sammen? Anonymkode: 1632f...ebd Seks år før vi fikk barn. Anonymkode: 4dc09...af6 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #11 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har brudd med så små barn ofte en mer "dramatisk" grunn? Ingen vil vel gå hverandre, men det virker som om terskelen for brudd/skilsmisse er ekstra høy med små barn. Har personer som likevel velger dette ofte ekstra gode grunner? Anonymkode: f8519...d75 Far forelsket seg i en annen.. Han har barnet nå 1 dag i uke ellers har jeg barnet og alle utgiftene selv, er bare kos for han. gikk fra hverandre når barnet var 20mnd, og nå er barnet 9 Anonymkode: 2c17c...760 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #12 Skrevet 19. april 2022 Psykisk vold og trusler. Forlot da baby var 3 mnd. Anonymkode: 3f064...71f 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #13 Skrevet 19. april 2022 Det skal mye til for at det blir brudd så tidlig, nettopp derfor bør det være et rødt flagg. Ingen kvinner ønsker å bli alene i småbarnsfasen med mindre mannen er utro eller direkte slem. For min del var han slem, og havnet i fengsel for hva han gjorde mot meg. Anonymkode: 34b77...7b3 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #14 Skrevet 20. april 2022 Det må jo ikke være noe dramatisk. Her bestemte vi oss sammen for å avslutte forholdet og flytte fra hverandre når minstemann var ca 2 år. Rett og slett fordi forholdet var ikke bra, vi fikk det verste ut av hverandre. Vi gjordehverandre, og da også barna ulykkelige. Det ble mye bedre når vi flyttet fra hverandre! Vi klarte å samarbeide fint og vi har begge funnet lykken på hver vår kant og barna våre har nå lykkelige foreldre, bonusforeldre og bonussøsken som de er glade i Anonymkode: be39f...23a 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #15 Skrevet 20. april 2022 Ble uplanlagt gravid nesten før vi var sammen, men det viste seg at fyren var psykelig sjalu, drev med psykisk vold og tok tak i meg en gang. Da dro jeg. Anonymkode: 74cc7...aae 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #16 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ble uplanlagt gravid nesten før vi var sammen, men det viste seg at fyren var psykelig sjalu, drev med psykisk vold og tok tak i meg en gang. Da dro jeg. Anonymkode: 74cc7...aae Gikk når barnet vårt var 2 år forresten. Anonymkode: 74cc7...aae
Gjest BethD Skrevet 20. april 2022 #17 Skrevet 20. april 2022 Fordi han drev på psykisk misbruk, sugde energi av meg og jeg hadde det generelt DRITT om jeg måtte være i samme rom som han
Gjest Suzanne Skrevet 20. april 2022 #18 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har brudd med så små barn ofte en mer "dramatisk" grunn? Ingen vil vel gå hverandre, men det virker som om terskelen for brudd/skilsmisse er ekstra høy med små barn. Har personer som likevel velger dette ofte ekstra gode grunner? Anonymkode: f8519...d75 Jeg gikk fordi han ville ha flere barn. Jeg ville bare ha ett. Barnet var 2 år da vi flyttet fra hverandre. Jeg TROR dessuten det er bedre for barnet at bruddet skjer tidlig i livet. Vårt barn har ingen minner om all kranglingen og "dramaet" som utspilte seg. Økonomisk sett var det en katastrofe for både han og meg, men det blir det vel uansett....
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #19 Skrevet 20. april 2022 Jeg holdt ut i 2 år, men gikk rett etter barnets 2-årsdag. Far gadd aldri å bidra med noen ting, ikke med barnet, ikke med husarbeid, ikke med innkjøp til barnet og ikke med sånne typiske "manne-ting" som jeg syns var vanskelig, som å montere barnesikringer som krevde verktøy, montere møbler til barnet osv. Han var rett og slett ikke sammen med barnet, annet enn at han kunne ligge på sofaen mens barnet gikk eller krabbet rundt i stua. Han fant nok ut at han ikke ville ha barn allikevel, men blånektet for at dette var sant, samtidig som han fikk sjanse på sjanse uten å endre seg mer en minimalt og over veldig kort tid. Det var tydelig at han forventet skryt for å ha ryddet inn i oppvaskmaskinen etter seg selv og satt den på. Han ble nok på en måte lettet da jeg gikk, samtidig som han skammer seg og sannsynligvis forteller til andre at jeg er gal, eller noe sånt.🙄 Anonymkode: a0f68...042 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå