AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Jeg er en mann i 30-åra som var på byen i påska, og stemningen var god. Vi var en utvidet gjeng, siden mange var samlet i påsken. Vi var vel rundt 25 stk totalt. Flere der jeg bare kjenner ansiktet på, men kjenner halvparten ganske godt, og en 4-5 stk godt. Jeg drikker lite og er sjelden full. Denne kvelden mistenker jeg at jeg har fått i meg noe jeg ikke skulle - jeg vet ikke hva det kan ha vært. Likevel husker jeg stort sett hele kvelden. Men jeg fikk høre fra noen at jeg kanskje har vært litt ufin mot noen (verbalt eller fysisk, jeg vet ikke), eller at jeg hadde deltatt, men at det ikke var en stor greie. Det har visst ikke vært snakket noe særlig mer om det i etterkant (men litt tydeligvis), og det var nok ikke meningen at jeg skulle høre dette. Men dette gnager meg litt.... Jeg er ABSOLUTT ikke sånn, har aldri gjort noe vondt mot noen, og aldri prøvd meg på noen på byen. Hvis dette har skjedd, og noen går rundt å tenker på dette i ettertid, så synes jeg ikke det er greit for den personen (eller hvem det nå er). Jeg føler en trang for å finne ut hva som har skjedd, men vet ikke om jeg bør prøve å finne det ut, eller om jeg skal la det ligge. Jeg tenker på både den personen som eventuelt er utsatt for noe og meg selv, når jeg nå vurderer. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med dette! Anonymkode: eb363...456
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 Hva er det du har gjort da? Anonymkode: 1dc0a...29b
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er det du har gjort da? Anonymkode: 1dc0a...29b Ja, hadde jeg visst det! (hvis jeg har gjort noe da??) Jeg fikk bare en "anonym" beskjed om at "noen hadde hørt noe", og denne personen visste ikke hva det var, så jeg vet heller ikke hva det kan være. TS Anonymkode: eb363...456
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #4 Skrevet 19. april 2022 Nesten alle skifte personlighet når de blir fulle, noen snur helt rundt å blir skikkelig vemmelige fordi grensene og sosiale antenner forsvinner helt. Har prøvd forskjelligt, ingenting har fucka meg opp så mye som alkohol uten at jeg skal utdype det noe særlig mer. Vi hadde egne navn på våre alter ego (dritingsversjonen av oss selv) 😂 Anonymkode: 8ce93...d4b
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #5 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, hadde jeg visst det! (hvis jeg har gjort noe da??) Jeg fikk bare en "anonym" beskjed om at "noen hadde hørt noe", og denne personen visste ikke hva det var, så jeg vet heller ikke hva det kan være. TS Anonymkode: eb363...456 Men da må du bare legge deg fra deg. Ikke sikkert det er sant, eller kanskje anonym ga feil person beskjed. Om du ikke husker noe, har du enten vært veldig full eller ruset. Eller så har det rett og slett ikke skjedd noe spesielt. Dessuten, noen av dem du var sammen med ville jo sett/hørt om du var kjip mot noen. Så de ville jo sagt noe til deg i så fall. Anonymkode: 743f6...9c4 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #6 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nesten alle skifte personlighet når de blir fulle, noen snur helt rundt å blir skikkelig vemmelige fordi grensene og sosiale antenner forsvinner helt. Har prøvd forskjelligt, ingenting har fucka meg opp så mye som alkohol uten at jeg skal utdype det noe særlig mer. Vi hadde egne navn på våre alter ego (dritingsversjonen av oss selv) 😂 Anonymkode: 8ce93...d4b Men sånn er ikke jeg, og det vet både jeg og de rundt meg. Jeg drikker lite. Så det er derfor jeg stusser..... TS Anonymkode: eb363...456
sirenas Skrevet 19. april 2022 #7 Skrevet 19. april 2022 Drikk litt mindre neste gang. Problem solved! Fylleangst går over, heldigvis
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #8 Skrevet 19. april 2022 du virker ihvertfall som en redelig type. Det var sikkert bare noe ikke nevneverdig småtteri Anonymkode: 0a883...040 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #9 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): du virker ihvertfall som en redelig type. Det var sikkert bare noe ikke nevneverdig småtteri Anonymkode: 0a883...040 Takk, det var et hyggelig svar 😊 Og du har rett, sånn er jeg. Derfor dette innlegget. Anonymkode: eb363...456
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #10 Skrevet 19. april 2022 Hva med å spørre en av de du kjenner godt i gjengen? Anonymkode: 9f4a0...d07
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #11 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hva med å spørre en av de du kjenner godt i gjengen? Anonymkode: 9f4a0...d07 Det vurderes absolutt! Var bare usikker på om jeg skulle la det ligge eller ta det opp..... TS Anonymkode: eb363...456
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå