Elysion Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Mitt beste minne var da det var en eller annen feiring i borettslaget, og vaktmesteren hadde en liten traktor med tilhenger. Alle barna som ville være med, fikk sitte i tilhengeren og han kjørte en runde i nabolaget. Hadde politiet sett det hadde de nok fått bakoversveis, men litt av sjarmen med å vokse opp på seint nittitall/tidlig 2000 er vel at vi var mer ute enn kidsa er i dag. Tenker tilbake på den dagen med bare gode minner. Var også hesteskokasting, grilling og mange aktiviteter som var skikkelig morsomme for vi som var små på den tiden. ♡ 1
Anonymburker Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 Mange små øyeblikk, de fleste før jeg mistet pappa. 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 Sommerferien på gården til min mormor, med alle dyrene. Hester, høner, geiter, griser og gårdshunden.
Elysion Skrevet 19. april 2022 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2022 Anonymburker skrev (1 time siden): Mange små øyeblikk, de fleste før jeg mistet pappa. Jeg har ikke mistet en forelder selv, så kan ikke late som om jeg vet hvordan det er. Det er bra du har gode minner å huske tilbake til.
Gjest Cid Skrevet 19. april 2022 #5 Skrevet 19. april 2022 Må være julaften hos morfar, før han døde så feirte vi jul hos han hvert år, fine minner ♥️ Hadde sikkert gjort det fortsatt om han ikke så brått døde 😕
Silva Pluvialis Skrevet 19. april 2022 #6 Skrevet 19. april 2022 (endret) . Endret 10. oktober 2022 av Tvillingsjel
Gjest Cid Skrevet 19. april 2022 #7 Skrevet 19. april 2022 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Det må være sydenturer. ❤️ Og besøk hos besteforeldre som bor ved siden av mine foreldre. De skal bli veldig trist og tomt i den lille gata når besteforeldrene mine går bort. De har alltid bodd i det samme huset som de har bygget selv. Jeg har også mange gode minner fra besøkshjemmet jeg var i. Og fra hytteturer Trist å tenke på at den generasjonen med mennesker dør til slutt Får en til å savne barndommen når så mange fortsatt var i live ♥️
Silva Pluvialis Skrevet 19. april 2022 #8 Skrevet 19. april 2022 (endret) ❤️ Endret 10. oktober 2022 av Tvillingsjel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå