-Fisken- Skrevet 4. november 2005 #1 Skrevet 4. november 2005 Jeg skal skrive et kort som skal leveres hvert øyeblikk. Leter etter et nydelig fikt av Inger Hagerup. Tittelen er et navn, jentenavn, både for- og etternavn. Diktet handler om en jente som er veldig flink, går turer i parken, vasker osv. Hvordan hun egentlig er og har det inni seg, er det ingen som vet. Det slutter med noe som: mens puten kvalte skriket obduserte hun sitt hjerte inni diktet står det også et sted og det stumme skriket skrek er det noen som kan hjelpe meg?
Gjest snill-gjest Skrevet 4. november 2005 #2 Skrevet 4. november 2005 Det er ikke det som heter Emily Dickinson?
-Fisken- Skrevet 4. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2005 JA! :D å, du er en knupp altså! Men finner det ikke på nettet Noen som kunne vært så snille å sende meg det på PM eller legge ut en link? Det hadde vært så utrolig snilt. Er litt desperat her
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #4 Skrevet 4. november 2005 http://www.geocities.com/RainForest/Jungle...slendereng.html
-Fisken- Skrevet 4. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2005 Tusen, TUSEN takk! :kys_2: For et sted altså, til alle her inne, her er det service å få. Fikk til og med pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå