AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Ble for en tid tilbake dumpet av min kjæreste gjennom ett år, det vil si, vi var ikke offentlige kjærester, da jobben ikke tillater dette (vi var i prosess med der hun tenkte å bytte jobb - og dere vil skjønne i løpet av lesingen hvorfor det ikke er lurt at arbeidere har et forhold til hverandre...). Bruddet kom helt plutselig og uventet; hun fant seg en ny en. Jeg sitter igjen med kjærlighetssorg og savner henne noe enormt, føler hjertet mitt er delt. Alle tips for å håndtere dette er at man skal holde seg unna sosiale medier, samt ikke oppsøke eller være i nærheten. Men vi jobber på samme kontor, og på ett sted der vi ofte samles i grupper for samarbeid rundt div. oppgaver. Så jeg kan ikke unngå å møte henne nesten daglig. Dette har slitt på meg flere uker, og jeg har vært "syk" noen ganger de dagene jeg vet at jeg må samarbeide tett osv. Men slik kan det jo ikke fortsette. Jeg har forsøkt å snakke med henne, både ansikt til ansikt, og når det ikke gikk så prøvde jeg via sosiale medier, slik at vi kan finne en måte å håndtere dette på. Men hun er ikke interessert i å "prate", hun har det bra sier hun, og mener jeg må håndtere dette på egen hånd. Vi er begge i 30-årene. Jeg kan jo ikke gå til sjefen, for jeg vil gjerne fortsette å jobbe der..... Noen tips?? Anonymkode: a34d3...6cd
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 Ikke annet enn å bytte jobb, eller late som ingenting. Føler med deg ❤️ Anonymkode: 24071...2c7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 Jeg ville nok ha byttet jobb ja. Evt avdeling. Lykke til ❤️ Anonymkode: 57f39...3b0
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #4 Skrevet 19. april 2022 Hun vil ikke prate, men dere hadde vel uansett ikke kommet frem til noen god nok løsning for deg? Du skriver at du vil fortsette å jobbe der, så da er det kanskje helt uaktuelt å bytte jobb? Har du mulighet til å bytte avdeling eller team? Utover det vil jo kjærlighetssorgen gå over etterhvert, selv om det er vondt akkurat nå. Har du ingen du kan prate med om dette? Det kan i så fall hjelpe på. Anonymkode: f64df...de8
MrsLadybug Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 Hadde nok enten byttet avdeling eller byttet jobb. Vet at det høres tungt ut, men den dama har åpenbarlig null interesse og dette går på din psykisk velstand. For å komme over henne MÅ du bli hun kvitt av livet ditt så godt du kan. Jeg hadde faktisk tatt opp samtalen med sjefen, du trenger jo ikke å si at dere var sammen, men at du var forelsket i henne lenge og at du har kjærlighetssorg nå siden hun har fått type. Alt dette går på profesjonaliteten din og at du sliter å konsentrere deg på jobben. Han hadde nok forstått det og gitt deg en annen avdeling å jobbe i. Forstår han ikke det hadde jeg nok byttet jobb.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #6 Skrevet 21. april 2022 Jeg hadde verken byttet avdeling eller jobb. Jeg ville heller bare fortsatt å bruke tiden på å bearbeide kjærlighetssorgen og eventuelt tatt meg en prat med en psykolog. De kan ofte gi deg enkle verktøy som kan hjelpe deg gjennom den tøffe perioden. Selv hadde jeg det rimelig tøft da ekskona begynte å date en fyr jeg kjenner som bor langs veien der jeg kjører mot jobb. Ofte, rett etter bruddet, så jeg bilen hennes i oppkjørselen og begynte å sippe hver gang jeg kjørte forbi og så dette. Tok vel rundt 1 år før jeg aksepterte at det var sånn. Jobb med deg selv. Ikke slutt i jobben osv. Anonymkode: ee71a...638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå