AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Del Skrevet 19. april 2022 Er det noen eggløsningstester som er mer sensitive enn andre, og hva skal man stole på? Fikk negativ resultat på babyplan sin eggløsningstest, strimmeltest, i går i og i dag ettermiddag. Men i går fikk jeg maksimal fertilitet på clearblue lilla digitaltest. Tok den samtidig som strimmeltesten i går til og med, og ulikt resultat på dem. Har symptomer på eggløsning som stikking i eggstokker, murring, men ikke slim som jeg pleier å ha. Hvilken test skal jeg stole mest på? Har de ulik sensitivitet, f.eks. at strimmeltesten blir positiv kun like før eggløsning? Clearblue flere dager før? Anonymkode: 96662...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 19. april 2022 #2 Del Skrevet 19. april 2022 Har du regelmessig syklus? PCOS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #3 Del Skrevet 19. april 2022 Sofakona skrev (2 minutter siden): Har du regelmessig syklus? PCOS? Ganske regelmessig, varierer fra 24-28 dager. Anonymkode: 96662...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #4 Del Skrevet 19. april 2022 Sofakona skrev (3 minutter siden): Har du regelmessig syklus? PCOS? Glemte det siste: Nei, har ikke PCOS. Anonymkode: 96662...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #5 Del Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen eggløsningstester som er mer sensitive enn andre, og hva skal man stole på? Fikk negativ resultat på babyplan sin eggløsningstest, strimmeltest, i går i og i dag ettermiddag. Men i går fikk jeg maksimal fertilitet på clearblue lilla digitaltest. Tok den samtidig som strimmeltesten i går til og med, og ulikt resultat på dem. Har symptomer på eggløsning som stikking i eggstokker, murring, men ikke slim som jeg pleier å ha. Hvilken test skal jeg stole mest på? Har de ulik sensitivitet, f.eks. at strimmeltesten blir positiv kun like før eggløsning? Clearblue flere dager før? Anonymkode: 96662...fd5 Hei, Jeg tror ikke det er noe med sensitivitet på test å gjøre, jeg har også hatt dårlig erfaring med babyplan sine tester og denne måneden brukte jeg fra billigetesterpro.no og de ga meg riktig svar. Anonymkode: f7316...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå