Gå til innhold

Ulik sensitivitet på eggløsningstester?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen eggløsningstester som er mer sensitive enn andre, og hva skal man stole på?

Fikk negativ resultat på babyplan sin eggløsningstest, strimmeltest, i går i og i dag ettermiddag. Men i går fikk jeg maksimal fertilitet på clearblue lilla digitaltest. Tok den samtidig som strimmeltesten i går til og med, og ulikt resultat på dem.

Har symptomer på eggløsning som stikking i eggstokker, murring, men ikke slim som jeg pleier å ha.

Hvilken test skal jeg stole mest på? Har de ulik sensitivitet, f.eks. at strimmeltesten blir positiv kun like før eggløsning? Clearblue flere dager før?

Anonymkode: 96662...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Sofakona skrev (2 minutter siden):

Har du regelmessig syklus? PCOS?

Ganske regelmessig, varierer fra 24-28 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sofakona skrev (3 minutter siden):

Har du regelmessig syklus? PCOS?

Glemte det siste: Nei, har ikke PCOS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det noen eggløsningstester som er mer sensitive enn andre, og hva skal man stole på?

Fikk negativ resultat på babyplan sin eggløsningstest, strimmeltest, i går i og i dag ettermiddag. Men i går fikk jeg maksimal fertilitet på clearblue lilla digitaltest. Tok den samtidig som strimmeltesten i går til og med, og ulikt resultat på dem.

Har symptomer på eggløsning som stikking i eggstokker, murring, men ikke slim som jeg pleier å ha.

Hvilken test skal jeg stole mest på? Har de ulik sensitivitet, f.eks. at strimmeltesten blir positiv kun like før eggløsning? Clearblue flere dager før?

Hei,

Jeg tror ikke det er noe med sensitivitet på test å gjøre, jeg har også hatt dårlig erfaring med babyplan sine tester og denne måneden brukte jeg fra billigetesterpro.no og de ga meg riktig svar. 

Anonymkode: f7316...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...