Gå til innhold

Hender det at du mobber/plager folk på KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virker som det er mange bedritne mobbere her. 🤦‍♂️

Anonymkode: 062da...598

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, det har jeg ingen glede av.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen kommer med noe helt ut på ville jorder med løyn, juks og bedrag henter det jeg svir av noe gloser mot vedkommende. Ikke akkurat mobbing da, men på grensen. 

Anonymkode: 6d1e4...a71

Skrevet

Nei.

Noen opplever nok det at jeg korrigerer som å bli plaget. Det gjør det imidlertid ikke til plaging.

Skrevet

Nei. Jeg gjør ikke det, men noen har oppfattet tull & tøys som mobbing og har gjort sitt til at jeg
har fått meg mappe her inne. Det er ikke hyggelig og en helt unødvendig ting å gjøre. :sukk: 

• Liker 1
Gjest lurven
Skrevet

Tuller litt med folk her, men håper ingen føler seg plaget

Skrevet

Jeg plager meg selv ved å lese tråder jeg vet utrolig godt kommer til å gi meg lyst til å rive av meg håret. Utenom det, så håper jeg at jeg ikke er ufin mot noen her inne - det er iallfall aldri noe jeg har som hensikt. 

Skrevet

Nei. Har ingen interesse av det. Jeg er opptatt av sakene som diskuteres, ikke personene jeg diskuterer med. 

• Liker 2
Gjest MullahDadullah
Skrevet
Elysion skrev (15 timer siden):

Jeg plager meg selv ved å lese tråder jeg vet utrolig godt kommer til å gi meg lyst til å rive av meg håret. Utenom det, så håper jeg at jeg ikke er ufin mot noen her inne - det er iallfall aldri noe jeg har som hensikt. 

Du er ikke ufin.🙂

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Jeg dyttet @lurven ned et tre her om dagen men det er det verste jeg har gjort her inne 😇 Prøver å være snill og grei, så blir det god stemning. Det liker jeg ☺

Gjest lurven
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Jeg dyttet @lurven ned et tre her om dagen men det er det verste jeg har gjort her inne 😇 Prøver å være snill og grei, så blir det god stemning. Det liker jeg ☺

Ja jeg brakk beinet, men jeg har 2 bein så det går bra, hadde vært verre hvis jeg brakk noe jeg bare har 1 av

AnonymBruker
Skrevet

Det er en aktiv bruker her inne som jeg er mye uenig i. Hen oppleves veldig krass med sterke meninger, som gjerne går mye igjen. Har vært i diskusjoner med hen i ulike tråder flere ganger. Hen vet ikke det selv.

Anonymkode: 04d39...d38

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
lurven skrev (Akkurat nå):

Ja jeg brakk beinet, men jeg har 2 bein så det går bra, hadde vært verre hvis jeg brakk noe jeg bare har 1 av

Det er sant. Flaks det ikke var hodet 😆

Gjest lurven
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Det er sant. Flaks det ikke var hodet 😆

Ja hadde vært kjipt å drive å gå rundt med brukket hode

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
lurven skrev (1 minutt siden):

Ja hadde vært kjipt å drive å gå rundt med brukket hode

Jepp! Skal være snill fremover. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er en aktiv bruker her inne som jeg er mye uenig i. Hen oppleves veldig krass med sterke meninger, som gjerne går mye igjen. Har vært i diskusjoner med hen i ulike tråder flere ganger. Hen vet ikke det selv.

Anonymkode: 04d39...d38

De er det flere av. Men noen av dem kjenner man faktisk igjen selv som anonymbruker, det handler om at de svarer på samme måte og gjentar seg selv i flere tråder om samme tema. 

Anonymkode: 1e50b...0b8

AnonymBruker
Skrevet

Ja særlig en person

Anonymkode: 015ac...616

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja særlig en person

Anonymkode: 015ac...616

Hvorfor?

Anonymkode: 59091...066

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...