AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Når jeg ser programmer blir jeg «kastet ut» av appen etter et par minutter. Jeg streamer fra iPhone til appletv. Jeg har slettet app, oppdatert iPhone, lastet ned igjen og logget inn, men det skjer fortsatt. Noen som vet hva det kan være? Anonymkode: dc892...d25
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #2 Skrevet 20. april 2022 Appen og hjemmesiden til Discovery er dårlig. Det er problemet. Hos meg stoppet programmet midt i. Jeg sa opp abonnementet. Anonymkode: ead20...d23 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #3 Skrevet 20. april 2022 Samme her. Benytter appen på Altibox. Bildet fryser midt i programmet, mister tilkobling til wifi, selv om alt annet koblet til nettet fungerer, program starter på nytt etter 2 min....kan se samme intro x-antall ganger. Utrolig ustabil app uavhengig av hvilken enhet det streames fra. Anonymkode: 60930...d34 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #4 Skrevet 20. april 2022 Jeg bruker Android TV på Nvidia Shield og har samme problemet, noen ganger så lukkes appen eller så stopper avspillingen og går tilbake til startsiden. Men det er ikke bare Discovery+ som har dette problemet, det går igjen på andre strømmetjenester som bruker den samme programvaren. Anonymkode: 11a0f...51f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå