Gå til innhold

Hjelp med Snap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et spørsmål angående Snapchat. For noen helger siden bestemte jeg meg for og slette en god kompis for og komme meg over han. Når jeg går inn på Snapchat nå, ser jeg at det kommer opp godta bak han. Og når jeg går inn på han står det også «godta venn». Det står også IGNORERT FRA LA MEG TIL og der er han med andre som har lagt meg til. Men når jeg ser de andre er det to andre jeg har sletta også som ligger der.

Har han lagt meg til igjen eller kommer alle som har blitt sletta opp her automatisk?

Anonymkode: 3b13a...ac8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet du om du er på vei inn eller ut av døren? 🤷‍♂️ pust ut, du sletta han, drit i hva det står.

Anonymkode: 169d2...b62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror han prøvde å legge deg til igjen. 
Men vanskelig å tolke det du skriver.

Anonymkode: aaec6...2de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror han prøvde å legge deg til igjen. 
Men vanskelig å tolke det du skriver.

Anonymkode: aaec6...2de

Kun vanskelig? Tror du er litt snill der. 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at når du sletter han som venn, så forsvinner ikke han fra din liste og dermed får muligheten til å legge han til som venn igjen

Jeg opplevde at noen slettet meg. Jeg kunne se hans navn på min liste men scoren var borte, som betyr at vi ikke var venner lenger. 

Anonymkode: c0a45...66f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kun vanskelig? Tror du er litt snill der. 😂

Hva er det som er så vanskelig og forstå? Hvis du ikke har noe fornuftig og komme med, så la heller være du☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg tror at når du sletter han som venn, så forsvinner ikke han fra din liste og dermed får muligheten til å legge han til som venn igjen

Jeg opplevde at noen slettet meg. Jeg kunne se hans navn på min liste men scoren var borte, som betyr at vi ikke var venner lenger. 

Ja, man kan legge folk man kun har sletta. Hvis de er blokkert funker det ikke. Men siden jeg har andre på den listen, som jeg har også har sletta så skjønner jeg det ikke helt😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, man kan legge folk man kun har sletta. Hvis de er blokkert funker det ikke. Men siden jeg har andre på den listen, som jeg har også har sletta så skjønner jeg det ikke helt😅

Hvorfor skjønner du ikke det? De har ikke sletta deg som venn selv om du gjorde det for lenge siden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...