Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå er jeg bare trist. Sitter her med en vond klump i brystet og har problemer med å konsentrere meg om jobben. :grine:

Har vært sammen med en type i ca et halvt år. Vi bor ca 60 mil unna hverandre men har snakket om at han skulle flytte hit til meg etter nyttår.

I natt ringte ha og sa at han ikke ville mer. Jeg hørte at han ikke var helt edru. Påstod at han ikke ville flytte fra familie, venner osv og kom ikke til å trives her.

Prøver å få tak i han i dag, men får ikke svar på tlf.

Syntes dere ikke dette er en feig/rar måte å avslutte et forhold på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da...

Syns det er dårlig gjort at han skal ta dette når han hadde drukket.

At du ikke får tak i han enda kan jo være fordi han sover??

Uansett - håper dere får pratet ut og finner ut av ting.

Er ikke lett å bryte vekk fra det som er trygt og godt med familien og venner, for så å flytte 60 mil vekk. Kan jo være at han ble grepet av litt panikk også?

Jeg vet ikke......

Men en god :klem: til deg!

Skrevet

Uff, jo denne fyren har klønet det til fælt.. Telefon-brudd i fylla er ikke etter den reale boka nei! Kan for så vidt forstå at det ikke trenger å være så enkelt å treffes når man bor så langt unna hverandre, men da bør man seff ringe i edru tilstand og snakke om det skikkelig. Kanskje tilby seg å komme nedover så fort man har mulighet?

(Jeg bodde langt unna kjæresten min en gang, og ventet med å slå opp til nærmeste anledning da jeg kunne treffe ham. Fordi jeg IKKE ville dra den bitchy versjonen med å slå opp per tlf. Det var ca 3 uker etter at jeg hadde bestemt meg, og det ble visst galt det også.. Så det med telefon har kanskje ikke noe fasit-svar, eller?).

:klem: til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...